Prosba o pomoc

1. Data: 2002-02-01 18:43:03

Temat: Prosba o pomoc
Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Poszukuje pilnie laptopa dla chorego na dystrofie miesni Grzegorza, ktory
lezy obecnie w szpitalu podlaczony do respiratora i nie moze wlasciwie
porozumiewac sie z otoczeniem. Jesli ktos moglby podarowac, wypozyczyc
ewentualnie odsprzedac po rozsadnej cenie tego typu komputer, nawet
kiepskiej klasy, to prosze o jak najszybszy kontakt mailowy m...@c...pl
lub telefoniczny (0) 609509270
Za wszelkie informacje i oferty pomocy bede Wam bardzo wdzieczna
Misia

2. Data: 2002-02-01 19:09:32

Temat: Re: Prosba o pomoc
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poszukuje pilnie laptopa dla chorego na dystrofie miesni Grzegorza, ktory
>lezy obecnie w szpitalu podlaczony do respiratora i nie moze wlasciwie
>porozumiewac sie z otoczeniem.

Zobacz:
http://sklep.mdk.com.pl/index.php?kat=Notebook&pkat=
dowolne
A moze nie bedzie konieczny laptop? Napisz mi na priv wiecej
szczegolow o mozliwosciach Grzegorza, moze bede mogl
w czyms pomoc.
TG

poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
autostrady sfinasują inwalidzi
*P*O*R*N F-R-E-E ? H-A-C-K the Membersites ! 8677
Jazda bez biletu
Orzecznictwo ZUS