Prosba o porade :)

1. Data: 2002-04-18 21:39:56

Temat: Prosba o porade :)
Od: "Grześ" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zbliza sie majowy weekend i jedziemy wieksza paczka na rowerki. Jedna z
dziewczyn (wiek 23l.) jest strasznym alergikiem i nie daj boże by ja cos
pocielo - bak, osa - nie ma roznicy. Wiem, ze 1) hydrocortizon jest na
recepte, 2)
jest silnym lekiem i powinno sie go podawac pod kontrola lekarza. Czy jest
cos, jakis "substytut", ktory mozna podac w razie ataku, w ramach pomocy
przedlekarskiej? Pytam, bo trasa wypadu wiedzie przez bezludzia i w razie
pokasania jej przez jakies owady - moze byc problem. Dodam tylko, ze pytala
sie swojego lekarza, ktory powiedzial jej, ze... w razie problemow na
gleboko oddychac i dzwonic pod 999. Hmm... :(

Grześ

P.S. Ktos podeslal mi na priva info o aytostrzykawce 'Fast Jekt' - gdzie
znalezc cos wiecej na ten temat? Czy jest to tez hydroc.?