Prosba o sprawdzenie zadania -PILNE

1. Data: 2005-09-23 15:25:43

Temat: Prosba o sprawdzenie zadania -PILNE
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalezc rozwiazanie ogolne i 3 rozwiazania szczegolowe ( w tym bazowe)
ukladu rownań.

Chodzi mi o to czy znalazlam dobrze rozwiazania szczegolowe.

Układ rownań w klamrze:

X1 + x2 -2x3 +x4 = -2

2x1 +x2 +x3 - 3x4 =4

Układ rownań w klamrze:

X1 + x2 = 2x3 - x4 +2

2x1 + x2 = -x3 +3x4 -4

Podstawiam za x3 = &

Za x4 =@

X1+ x2 =2& - @ +2

2x1 + x2 = -& +3@ -4

x1= - x2 + 2& -@ +2

2(-x2 +2& -@+2)+x2 = -& + 3 @ - 4

x2 = 5& -5@ +8

x1 = -5& +5@ -8 +2& - @ + 2

x1 = -3 & +4 @ - 6

x1 = -3 & +4 @ - 6

x2 = 5& -5@ +8

x3 = 2&

x4= - 1@

X1= -16

X2 = 23

X3=2

X4 = -1

A może rozwiazaniami szczegółówymi powinny być:

X1=13

X2 = -8

X3 = 2

X4 =1

Bardzo mocno proszę o pilna pomoc proszę napisac czy dobrze rozwiazalam te
rozwiazania szczegolowe chodzi mi poprosty o sprawdzenie bledu rachunkowego.

Z góry dziekuje serdecznie

Pozdrawiam
Patrycja

2. Data: 2005-09-23 17:26:04

Temat: Re: Prosba o sprawdzenie zadania -PILNE
Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Profil napisał(a):

Zanim "dostaniesz" od innych i bedziesz przepraszac spiesze dosniesc ze
neistety w tym miejscu juz jest blad :(

> Układ rownań w klamrze:
>

> X1 + x2 = 2x3 - x4 +2 (tu powinno być -2)
>
> 2x1 + x2 = -x3 +3x4 -4 (tu powinno być 4)

Nie powinnaś zmieniać znaku liczby, jeśli nie zmienia ona połozenia
względem znaku równości :)
Dalej sama rozumiesz wszystko jest źle :(

przepraszam czytelników za OT ale chyba widzicie, ze dziewczyna jest w
potrzebie. :)

--
pozdrawiam serdecznie b.
jeśli chcesz napisać do mnie usun "usunto" z mojego adresu

popekane naczynka krwionosne w oku
Proszę o pomoc w wyjaśnieniu wyniku
pulmicort
co to są leki etyczne ?