Prośba o sukienkę

1. Data: 2005-02-08 07:42:21

Temat: Prośba o sukienkę
Od: "Anisko" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny. Moja Prośba jest ogromna.Jakby któraś z Was miała schemacik z
opisem - najlepiej po polsku na jakąś odjazdową sukienkę w rozm.38 (potrzebuję
na weselicho kumpeli)i mogłaby mi przesłać to bym była happy. Mam nici coś w
rodzaju KORDA, które są troche sztywne i niebardzo wiem jak nimi kombinować
sukienkę.

1. Data: 2005-02-08 07:59:51

Temat: Re: Prośba o sukienkę
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na weselicho kumpeli)i mogłaby mi przesłać to bym była happy. Mam nici coś
> rodzaju KORDA, które są troche sztywne i niebardzo wiem jak nimi

Polecam żurnal (niestety po rosyjsku):
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=54506

Kasia

1. Data: 2005-02-08 09:15:44

Temat: Re: Prośba o sukienk
Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszlo na priva

Pozdrawiam:
Edyta
GG: 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl/

1. Data: 2005-02-08 09:38:00

Od: "Anisko" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszlo na priva
>

> --
> --------------------------
> Pozdrawiam:
> Edyta
> GG: 100313
> http://www.szydelko.edytki.prv.pl/
>
> Dzięki serdeczniaste dziewczyny - ale jesteście szybkie.
Pozdrowionka
> Użytkownik "Anisko" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

xxx poszukuję schematu aniołka
Przywitac sie chcialam