Prosba o tlumaczenie

1. Data: 2007-02-22 11:33:01

Temat: Re: Prosba o tlumaczenie
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "papillary urothelial neoplasm LMP"
papillary urothelial neoplasm of low malignant potential

w klasyfikacji WHO/ISUP i WHO 1999 oznacza się tak nowotwory z nabłonka
dróg moczowych o wysokim stopniu zróżnicowania, które dają niewielkie
ryzyko progresji.
Nowotwór tego typu może dawać miejscowe wznowy (jeśli mnie pamięć nie myli
to na poziomie cirka abałt 25%), natomiast nie wykazuje istotnej tendencji
do naciekania głębszych warstw pęcherza, nie mówiąc już o dawaniu
przerzutów. Dlatego może być leczony przez wycięcie miejscowe (przy
cystoskopii). Zdaje się że można też podać dopęcherzowo stosowne eliksiry.
Trzeba pamiętać jednak że w części (nieczęsto, ale odsetka nie pamiętam)
przypadków, po wielu wznowach może przejść w postać bardziej agresywną.
Dlatego, i ze względu na możliwość wznowy wskazana jest dalsza obserwacja.

Krzysiek, EBP
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

2. Data: 2007-02-22 11:53:47

Temat: Prosba o tlumaczenie
Od: karolgt <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy moglby ktos mi przetlumaczyc co oznacza takie cos:

"papillary urothelial neoplasm LMP"

dziekuje z gory

3. Data: 2007-02-22 12:46:13

Od: karolgt <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo.

pozdrawiam.

karmienie piersią pobolewanie brzucha - a brak miesiączki
klimakterium a htz
Także i to
PILNIE potrzebny dobry psychiatra w warszawie !!!
leki z zagranicy