Prośba o wyjaśnienie!

1. Data: 2002-01-10 18:53:48

Temat: Prośba o wyjaśnienie!
Od: "Jaszczurka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 20 lat noszę okulary, ale za każdym razem kiedy kupuję nowe oprawki lub
szkła przez dzień lub dwa źle widzę i oczy muszą się przyzwyczaić. No
właśnie do czego? Czasem zmieniam tylko oprawki a szkła są te same. Bardzo
proszę może ktoś potrafi mi to wyjaśnić. Dlaczego początkowo widzę
źle?.Jaszczurka

2. Data: 2002-01-11 21:48:09

Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie!
Od: "Wydawnictwo Moli" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaszczurka <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1kof8$2f3$...@n...tpi.pl...
> [...]
> właśnie do czego? Czasem zmieniam tylko oprawki a szkła są te same. Bardzo
> proszę może ktoś potrafi mi to wyjaśnić. Dlaczego początkowo widzę

Wyjaśnienie nie jest możliwe w ramach obowiązującej wiedzy.
Widzisz obraz, który musi zostać na nowo ustawiony na szkłach, a to wymaga
czasu od systemu sterowania.
Uchwyt okularów jest też odpowiedzialny za sterowanie obrazem i musi zostać
obliczona odpowiednia oporność falowa do przewodzenia informacji do ucha.
Jeszcze nie istnieją teoria wyjaśniająca dlaczego przez szkło przechodzi
promieniowanie elektromagnetyczne.
Twoje doznania powinny być dokładnie opisane jako szczególny przypadek
kliniczny.
-- Janusz L.
Zapraszam do zwiastunu na stronę
http://www.kosmos.pl/space=procesor.htm