Prośba o wzory witraży wielkanocn-wiosennych

1. Data: 2006-04-06 17:50:42

Temat: Prośba o wzory witraży wielkanocn-wiosennych
Od: "Mari" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebne mi wzory witraży.Dość prostych dla uczniów.Dziękuję.:)

2. Data: 2006-04-06 19:10:40

Temat: Re: Prośba o wzory witraży wielkanocn-wiosennych
Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Nie wiem, czy są dość proste ale wysyłam na priva. ania

3. Data: 2006-04-06 19:28:07

Od: "Mari" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania <a...@o...pl> napisał(a):

> Witam. Nie wiem, czy są dość proste ale wysyłam na priva. ania

Nic nie przyszło.Może coś z pocztą.Sprawdzę za chwilę .Dzięki:)

4. Data: 2006-04-06 23:03:56

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mari" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Potrzebne mi wzory witraży.Dość prostych dla uczniów.Dziękuję.:)

Zobacz tu:
http://www.abcgospodyni.pl/kolorowanki_wielkanoc.pdf
przerobienie tych obrazków na witrazyki (zwłaszcza pisanek) nie powinno
sprawić dzieciakom trudności.

--
AgaM
www.pasmanteria.freehost.pl

5. Data: 2006-04-06 23:21:49

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mari" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Potrzebne mi wzory witraży.Dość prostych dla uczniów.Dziękuję.:)

I jeszcze tu:
http://www.bavaria97.de/ostern/fensterbilder.htm

6. Data: 2006-04-07 04:54:12

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka dosc prostych papierowych ale slicznych
witrazykow(baranek,kurczaczek,zajac,kwiaty w jajku itp) jak jestes
zainteresowana to wezme z pracy ,zeskanuje wieczorem lub jutro rano i
podesle ,daj znac na priv ( teraz" lece " do pracy z moimi unijnymi
przedszkolakami).
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata( Bialystok a czasami Strasbourg)

********
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 4 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 5 (Jan Pawel II )
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 6 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

7. Data: 2006-04-07 06:06:36

Od: "Marzena" <C...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wpisz w google hasło window color Osterei i kliknij na grafike setki stron
się wyświetli ja w ten sposób zebrałam bardzo dużo wzorów na różne okazje i
kalsa syna jest najładniejszą w szkole a u mnie przesiaduje po kliku 14
latków wykańczając moje zapasy farb :)
--
Marzena
www.robotki.police.pl

8. Data: 2006-04-07 06:54:57

Od: "kama" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mogę też poprosić o przesłanie - bardzo dziękuję
Kamila

9. Data: 2006-04-07 18:17:06

Od: "Mari" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję wszystkim Paniom za pomoc i drogocenne pomysły.:)

[szydełko] Nowa Mała Diana
kwiaty DMC
no qrczę wielkanocne...
czy ktos dostal odpowiedz..
[szydełko]szukam motywów łączonych bez ciecia nitki