Re: czy ktos dostal odpowiedz..

1. Data: 2006-04-06 18:04:45

Temat: Re: czy ktos dostal odpowiedz..
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ado! zapisywac owszem, ale czy otwieralas to co zapisalas!????
Faktycznie nie odpowiada na zadna poczte, albo prósb jest za
duzo, albo tak jak .... zechce wymienic na inne oryginalne. Chyba
trzeba zrezygnowac z tego ciasteczka!!!

2. Data: 2006-04-06 18:24:21

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Faktycznie nie odpowiada na zadna poczte, albo prósb jest za
> duzo, albo tak jak .... zechce wymienic na inne oryginalne. Chyba

Ściągnęłam z tej strony kilka schematów zanim została zahasłowana. I niestety
nie mam zaufania do kluczy. Klucz do Wiehlera trzeba zrobić samemu, bo w
oryginalnych zestawach nie ma numerów kolorów. Porównałam klucz do jednego z
obrazków z tej strony z oryginalnym zestawem i stwierdzam, że jest zrobiony
bardzo byle jak. Skoro zrobiono tak jeden, to skąd pewność, że reszta kluczy
zrobiona jest dobrze? Czy warto męczyć się z obrazkiem, który nie wiadomo jak
wyjdzie?
Dorfi

Prośba o wzory witraży wielkanocn-wiosennych
[szydełko] Nowa Mała Diana
kwiaty DMC
no qrczę wielkanocne...
czy ktos dostal odpowiedz..