Prosto z polski

41. Data: 2009-02-07 20:01:24

Temat: Re: Prosto z polski
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 11:56:29 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

> Chińskiego nie cierpisz.

W tajskich przepisach ciągle jest sos sezamowy.

> Tajowie nadużywają sosu rybnego.

Łomatko - tym bardziej.

42. Data: 2009-02-07 20:04:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisala:
Chlopków poznalem na wlasnej skórze i zdaniem niektórych powinienem
byc wariatem lub martwym,bo przesladowanie prowadzi do obledu i
smierci.To jest tez przyczyna dlaczego sprzedaje dom i moim zdanie
beda problemy z burakami w polsce,poniewaz dziwna jest dla nich
kultura.Tak jak o wypowiedzi Kaczyńskiego slyszalem ,ze przepraszal za
przystawki inteligencje polska.Nie wiem czy wypowiedz jest
prawdziwa,ale swiadczy o tym ze powoli spada naiwna maska wykuta przez
komunizm.

43. Data: 2009-02-07 20:27:42

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 20:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> W tajskich przepisach ciągle jest sos sezamowy.

Albo dokładniej czytać, albo mniej czytać a więcej próbować

44. Data: 2009-02-07 20:36:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 12:27:42 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

> Albo dokładniej czytać, albo mniej czytać a więcej próbować

Jak jadłam, to nie spytałam o przepis - bariera językowa. Wiem, że śmierdzi
i tyle. Może to i sos rybny był, ale olej sezamowy na pewno też, bo jego
zapach mnie odrzuca nawet we śnie. No i jakieś te mięsa dziwne takie, ze
nie rozpoznaję, co to, a na mięsie się raczej znam i potrafię odróżnić w
potrawie... Nie,nie,nie przekonam się. Nieapetyczne dla mnie.

45. Data: 2009-02-07 20:39:17

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Nie,nie,nie przekonam się.
> Nieapetyczne dla mnie.

A co sądzisz o sushi?

Saulo

46. Data: 2009-02-07 20:46:59

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wt6jc0$....@4...net

> [...]
>
> A co sądzisz o sushi?

Ja sądzę że absurdalnie na każdym rogu we Wrocku knajpę sushi stawiać.
Z jednego hindusa i jakiegoś taja by się przydało, ale nie ma jak
skompletować menu workiem ryżu i beczką surowej ryby.

47. Data: 2009-02-07 20:48:59

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant<b...@p...onet.pl>
.googlegroups.com

> [...]
> Z jednego hindusa i jakiegoś taja by się przydało, ale nie ma jak
> skompletować menu workiem ryżu i beczką surowej ryby.

Jesteś żarłokiem?

Saulo

48. Data: 2009-02-07 20:49:31

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 20:36, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> nie rozpoznaję, co to, a na mięsie się raczej znam i potrafię odróżnić w
> potrawie... Nie,nie,nie przekonam się. Nieapetyczne dla mnie.

To, to, to nie szkodzi. De gustibus i tak dalej

49. Data: 2009-02-07 20:52:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2009 21:39:17 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> A co sądzisz o sushi?
>
> Saulo

Nie jadam surowej ryby oprócz solonych śledzi. Polskich.

50. Data: 2009-02-07 20:53:13

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@z...googlegroups.com

wt6jc0$....@4...net

> Jesteś żarłokiem?

Nie, czemu?

Sztywny pal Azji...
Magisterka SWPS Doktorat inna uczelnia- czy to możliwe?
Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów