Prostowanie włosów

1. Data: 2006-05-14 19:14:59

Temat: Prostowanie włosów
Od: "MMG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam uporczywe włosy które nie chcą się dać wyprostować. Prostownica nie daje
rady. Naturalnie mam kręcone i siankowate włosy ale jest ich sporo na mojej
głowie :). Znacie jakies metody na nieposłuszne włosy oczywiście nie
niszczące je... :)

pozdrawiam
MMG

2. Data: 2006-05-14 19:44:17

Temat: Re: Prostowanie włosów
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojej
> głowie :). Znacie jakies metody na nieposłuszne włosy oczywiście nie

spróbuj wetrzeć we włosy wosk ( moze byc z brylantyną ) oczywiscie w
granicach umiaru, a nastepnie wyprostowac prostownicą. Na koniec utrwalic
lakierem.

pzdr

3. Data: 2006-05-15 06:56:51

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MMG <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> rady. Naturalnie mam kręcone i siankowate włosy ale jest ich sporo na mojej
> głowie :). Znacie jakies metody na nieposłuszne włosy oczywiście nie

polubić! zazdroszczę burzy wlosów, po co je przylizywać? Może po prostu
podkreśl loki żelem czy własnie brylantyną, by nadać im zdrowy wygląd i już :)

pozdr.
Hania

4. Data: 2006-05-15 14:12:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MMG" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
> mojej
> głowie :). Znacie jakies metody na nieposłuszne włosy oczywiście nie

moze preparaty chemiczne do prostowania wlosow. efekt jednorazowy,
czyli na zadanie ;)

iwon(k)a

5. Data: 2006-05-18 09:05:22

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-05-18 09:05:41

Od: "Kamila" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojej
> głowie :). Znacie jakies metody na nieposłuszne włosy oczywiście nie
W sklepach można kupić różne kosmatyki do prostowania włosów

7. Data: 2006-05-18 09:06:53

Od: "Aurelia" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojej
> głowie :). Znacie jakies metody na nieposłuszne włosy oczywiście nie

mozna kupic w sklepach specjalne produkty na zniszczone wlosy bo nie ma
innego sposobu na prostowanie wlosow bez niszczenia ich.mozna zrobic u
fryzjera jeszcze trwale prostowanie ale to tez nieco niszczy wlosy:(

[OT] Szukam redaktora do wspolpracy - moda
blond- jakie farby do ciemnych włosów?
trwala unoszaca wlosy u nasady
włosy po "chemii"..
holiday skin wrazenia