włosy po "chemii"..

1. Data: 2006-05-14 07:10:51

Temat: włosy po "chemii"..
Od: "N." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmawialam z fryzjerka na temat trwalej prostujacej wlosy na stale.
Powiedziala mi ze taka trwala robi sie tylko na niefarbowane przedtem wlosy.
Na farbowane nie chciala zrobic bo mowi,ze nie bedzie efektu i wlosy sie
beda "puszyc" Taka trwala kosztuje ok 100zl w tym salonie..

Tzn ze na ufarbowanych wlosach trwala prostujaca mi nie wyjdzie? czy to tylko
kwestia fryzjera lub uzytego preparatu?

Czy fryzjerka ma racje? Moze ktos ma jakies doswiadczenie bylabym wdzieczna za
pomoc.

Nicola