Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.

31. Data: 2017-08-24 11:17:27

Temat: Re: Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Zdefiniuj co dla ciebie znaczy "dobra UE".

Bilans kaski jest na plus, wszak PL jest biedniejsza niż średnia UE,
a tam w założeniach jest wyrównywanie szans.

> Myślę, że nasza chęć pozostania w Schengen może nie wystarczyć żeby w
> Schengen pozostać.

Uprawiasz murzyńskość.

> Nie każdy chce mieć kogoś bekającego i pierdzącego przy stole, nawet
> jeżeli ten bekający ma chęć przy tym stole pozostać. To tak, jakbyś
> chciał objadać się konfiturami, ale brudne słoiki podrzucał komuś innemu
> do mycia.

Bez znaczenia, głównie chodzi o kasę.

> Narzekają na coraz mocniej rozchodzący się brzydki zapaszek faszyzmu?
> Pewnie chodzili do szkoły i uczyli się historii.

Co to jest ten faszyzm?

cyt
Nacjonalizacja stoczni w Saint Nazaire z satysfakcją przyjęły wszystkie francuskie
stronnictwa polityczne. Rząd Emmanuela Macrona znacjonalizował stocznię, ponieważ nie
chciał aby włoski koncern Fincantieri, chcący kupić stocznię, wszedł w posiadanie
większości akcji firmy.