Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.

21. Data: 2017-08-20 13:59:44

Temat: Re: Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kviat ...

> I dlatego tyle lat gnił na polskim zadupiu i sprzedawał w Polsce konie
> za miliony euro, bo czekał aż pislam dojdzie do władzy.
> Dobrze się czujesz?

Szukasz logiki w tej argumentacji? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

22. Data: 2017-08-20 15:24:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-20 o 13:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> Szukasz logiki w tej argumentacji? ;-)

A skąd...
Dla niej nie ma nadziei :)

Pozdrawiam
Piotr

23. Data: 2017-08-21 13:18:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A skąd...
> Dla niej nie ma nadziei :)

Uff. Swoje nadzieje to wiesz, gdzie sobie wsadź.

24. Data: 2017-08-21 13:56:38

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Dobre :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Pytanie dodatkowe. Ta UE to ona dobra jest?
Tam widać na dwoje babka wróżyła, UK np. było np. w UE ale w Schengen już nie,
Szwajcaria odwrotnie, była w Schengen ale w UE już nie. Norwegia jest w Schengen, ale
w UE - nie. NU i takich wyjątków będzie jeszcze ok 6-7.

Może jebnąć to wszystko i wyjść z UE pozostając w Schengen, co o tym
myślisz? Te Szulce i Timmermansy (manifest z Ventotene) bardzo cisną PL,
ciągle stękają i marudzą.

25. Data: 2017-08-21 14:39:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-21 o 13:56, f...@g...com pisze:

> Pytanie dodatkowe. Ta UE to ona dobra jest?

Zdefiniuj co dla ciebie znaczy "dobra UE".

> Może jebnąć to wszystko

Czyli co?

> i wyjść z UE
> pozostając w Schengen, co o tym
> myślisz?

Myślę, że nasza chęć pozostania w Schengen może nie wystarczyć żeby w
Schengen pozostać.
Nie każdy chce mieć kogoś bekającego i pierdzącego przy stole, nawet
jeżeli ten bekający ma chęć przy tym stole pozostać. To tak, jakbyś
chciał objadać się konfiturami, ale brudne słoiki podrzucał komuś innemu
do mycia.

> Te Szulce i Timmermansy (manifest z Ventotene) bardzo cisną PL,
> ciągle stękają i marudzą.

Narzekają na coraz mocniej rozchodzący się brzydki zapaszek faszyzmu?
Pewnie chodzili do szkoły i uczyli się historii.

Pozdrawiam
Piotr

26. Data: 2017-08-21 16:10:24

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
użytkownik Kviat napisał:

> [...]

Może jebnąć to wszystko i wyjść z UE pozostając w Schengen, co o tym
myślisz? Te Szulce i Timmermansy (manifest z Ventotene) bardzo cisną PL,

======
Grecja trzyma poza Unią wyspy Atos. Dania- nie wprowadziła do UE Grenlandii.
Może by tak zostawić w Unii Warszawę, a resztę po prostu wyprowadzić? No bo
na przykładzie brexitu widać, jak trudno z tej Unii wyjść. No ale jakby
powiedzieć, że na wzór Grecji czy Danii chcemy tylko wyprowadzić z Unii po
prostu część kraju- może to się udać.
:-)
--
Chiron

27. Data: 2017-08-21 16:24:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

======
> [...]
> powiedzieć, że na wzór Grecji czy Danii chcemy tylko wyprowadzić z Unii po

Zgłaszam moją posesję do wyjścia z UE!
:-))

28. Data: 2017-08-21 17:42:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-21 o 16:24, XL pisze:

> Zgłaszam moją posesję do wyjścia z UE!
> :-))

Popieram.
I przy każdym wyjściu na zakupy będziesz musiała złożyć podanie o wizę i
przejść kontrolę paszportową. Łącznie z obowiązkową kontrolą osobistą.
Będziesz musiała podpisać umowę na import gazu i prądu. Za telefon
będziesz płacić jak za roaming z Rosji, o ile w ogóle jakiś operator
zechce podpisać umowę z obywatelem spoza UE... Żeby sprzedać pomidory na
pobliskim bazarze będziesz musiała uzyskać zezwolenie importowe i
najpierw zapłacić cło.
https://piorin.gov.pl/eksport-i-import/ogolne-zasady
-eksportu/
A za to co wypisujesz na grupach dyskusyjnych bez problemu będzie cię
można na granicy zawrócić do domu. Tak jak Międlara.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-08-21 23:55:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> A za to co wypisujesz na grupach dyskusyjnych bez problemu będzie cię
> można na granicy zawrócić do domu. Tak jak Międlara.

Popaczciepaństfo, jakże strasznie sie ludziom żyło, jak Hunii nie było!
Handlu nie było!
Łajnem się paliło!
Łuczywem świeciło!
Bibułę w kalesonach przenosiło!

Ojojoj!
?

30. Data: 2017-08-23 19:30:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 16:10:28 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Grecja trzyma poza Unią wyspy Atos. Dania- nie wprowadziła do UE Grenlandii.
> Może by tak zostawić w Unii Warszawę,

I Wrocław!

Sznurek do snopowiązałek
Dzicz muzułmańska gwałci choinkę.