Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.

11. Data: 2017-08-16 20:12:13

Temat: Re: Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 sierpnia 2017 19:24:19 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:

> Dopiero??? Niektóre mają już nawet coś około ÓSEMKI :->

> Hmmm...Jakaż to partia rządziła przez POprzednie OSIEM lat?
> :->

> Do "wychowywania" to się zatrudnia odpowiednich LUDZI (także Polaków) u siebie na
miejscu - za dobrą kasę. Kilkoro moich znajomych "wychowuje" szejkom konie polskie w
Emiratach :->

Bo o samym dyrektorze ww. stadniny to już nawet nie wspomnę. Pewnie sobie od lat
szykował ten lukratywny kontrakcik u szejków :->

12. Data: 2017-08-16 21:26:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote:

> Bo o samym dyrektorze ww. stadniny to już nawet nie wspomnę. Pewnie sobie
> od lat szykował ten lukratywny kontrakcik u szejków :->

https://www.wprost.pl/kraj/10041465/Byly-prezes-stad
niny-w-Janowie-Podlaskim-pracuje-dla-szejka-w-Abu-Dh
abi.html

13. Data: 2017-08-16 22:15:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> https://www.wprost.pl/kraj/10041465/Byly-prezes-stad
niny-w-Janowie-Podlaskim-pracuje-dla-szejka-w-Abu-Dh
abi.html

A Janów doprowadził do upadku celowo - rozprowadzając zarodki gdzie
popadnie.
LOL

14. Data: 2017-08-16 22:45:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-16 o 19:24, i...@g...pl pisze:

> Dopiero??? Niektóre mają już nawet coś około ÓSEMKI :->

A dwa lata temu coś koło szóstki. No i?

> Hmmm...Jakaż to partia rządziła przez POprzednie OSIEM lat?
> :->

Dwa lata temu i wcześniej nie było tak żenujących wyników.
Podobno miało być lepiej.

> Do "wychowywania" to się zatrudnia odpowiednich LUDZI (także Polaków) u siebie na
miejscu - za dobrą kasę. Kilkoro moich znajomych "wychowuje" szejkom konie polskie w
Emiratach :->

LOL :)

0827,pride-of-poland-przestala-byc-duma-polski-te-sl
upki-mowia-wszystko.html

> Piiiip!
> Przecież WY

WY to znaczy kto?

> nie uznajecie wypowiedzi EKSPERTÓW!!!

A co ty tu sobie znowu uroiłaś?
Znowu nie zrozumiałaś znaczenia tego słowa?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-08-16 22:50:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-16 o 20:12, i...@g...pl pisze:

> Bo o samym dyrektorze ww. stadniny to już nawet nie wspomnę. Pewnie sobie od lat
szykował ten lukratywny kontrakcik u szejków :->

I dlatego tyle lat gnił na polskim zadupiu i sprzedawał w Polsce konie
za miliony euro, bo czekał aż pislam dojdzie do władzy.
Dobrze się czujesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-08-16 22:53:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-16 o 22:15, XL pisze:

> A Janów doprowadził do upadku celowo - rozprowadzając zarodki gdzie
> popadnie.
> LOL

Tak... tak... osiem lat temu jasnowidz mu powiedział w którym roku
pislam wygra wybory i wypierdoli go z roboty. Dlatego od ośmiu lat
rozdawał zarodki.
LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-08-16 23:16:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 sierpnia 2017 22:50:50 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

szykował ten lukratywny kontrakcik u szejków :->

> I dlatego tyle lat gnił na polskim zadupiu i sprzedawał w Polsce konie
> za miliony euro, bo czekał aż pislam dojdzie do władzy.

Takiemu wszystko jedno, kto do niej doszedł. Ważne, żeby było na kogoś innego winę
zrzucić :->

> Dobrze się czujesz?

Temperatura, tętno i ciśnienie w normie.

18. Data: 2017-08-16 23:20:22

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 sierpnia 2017 22:53:09 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Tak... tak... osiem lat temu jasnowidz mu powiedział w którym roku
> pislam wygra wybory i wypierdoli go z roboty. Dlatego od ośmiu lat
> rozdawał zarodki.
> LOL

Nieważne, kto i kiedy wygrał w wyborach, tylko ILE CZASU DO EMERYTURY.
No i akurat zdążył :->

PS. A te padłe klacze to sabotaż ewidentny.

19. Data: 2017-08-16 23:21:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 sierpnia 2017 23:16:59 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:

lat szykował ten lukratywny kontrakcik u szejków :->

> Takiemu wszystko jedno, kto do niej doszedł. Ważne, żeby

było na kogo winę zrzucić :->

J. w.

20. Data: 2017-08-16 23:25:04

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 sierpnia 2017 22:45:17 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> Podobno miało być lepiej.

miejscu - za dobrą kasę. Kilkoro moich znajomych "wychowuje" szejkom konie polskie w

Takie dziwne, że mam takich znajomych? To moi sąsiedzi - koniarze 3-)

0827,pride-of-poland-przestala-byc-duma-polski-te-sl
upki-mowia-wszystko.html

> WY to znaczy kto?

Lewacy.

> A co ty tu sobie znowu uroiłaś?

Ekspertów od wybuchu w Tupolewie - c'nie?

> Znowu nie zrozumiałaś znaczenia tego słowa?

Tak, panie ekspert.

Sznurek do snopowiązałek
Dzicz muzułmańska gwałci choinkę.
Zamach.