Prosze glosuj na Amelke - kliknij 5 gwiazdek (konkurs bebiko)

1. Data: 2008-11-14 17:42:41

Temat: Prosze glosuj na Amelke - kliknij 5 gwiazdek (konkurs bebiko)
Od: " Amelka" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Nazywam sie Amelka, mieszkam w Kolobrzegu
i bardzo, bardzo chce dostac pieknego misia....

Pomoz mi, i zaglosuj w konkursie Bebiko
http://www.bebiko.com.pl/#/galeria/b93a4b497c00a9952
3aaebf66e2115b6

Dziekuje wszystkim za przeczytanie tego listu,
i Przesylam Slodziutkie Caluski :)

P.S. Oczywiscie sama jeszcze nie pisze, dopiero zaczynam mowc. Mama
swietnie rozumie mnie bez slow i zgodzila sie napisac to co jej podszepnelam
podczas kapieli.

2. Data: 2008-11-14 21:37:00

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.11.2008, o godzinie 18.42.41, na pl.soc.rodzina, Amelka napisał(a):

<ciach>

Tragiczne są te zdjęcia i filmiki. To się nadaje do pokazywania rodzinie, a
nie na konkurs.

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2008-11-15 12:11:13

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> <ciach>
>
> Tragiczne są te zdjęcia i filmiki. To się nadaje do pokazywania rodzinie, a

Gorsze niż ten list zachęcający do głosowania pisany w imieniu dziecka?
:->

--
misiczka
www.zdrowa-dusza.com

4. Data: 2008-11-15 19:41:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.11.2008, o godzinie 13.11.13, na pl.soc.rodzina, misiczka
napisał(a):

> Gorsze niż ten list zachęcający do głosowania pisany w imieniu dziecka?
>:->

Nie ma co porównywać dwóch różnych dziedzin. :)

*Habeck*
- Schutzbach

SILGARD czy Cervarix - ktoś próbował po trzydziestce?
Bohaterwowie trzeciej "niepodległości"
Dlaczego Polacy sie buntuja?
List otwarty do premiera
Tak, to prawda, że