SILGARD czy Cervarix - ktoś próbował po trzydziestce?

1. Data: 2008-11-12 20:45:28

Temat: SILGARD czy Cervarix - ktoś próbował po trzydziestce?
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu w skrócie o jednym i drugim:
http://www.pulsmedycyny.com.pl/index/archiwum/8655/1
.html

Czy któraś z Szanownych podstarzałych grupowiczek próbowała i/lub coś wie
więcej niż podają w prospektach i reklamach? Nie chodzi o młode podlotki
poniżej 26 roku życia. :)

*Habeck*
- Schutzbach

2. Data: 2008-11-12 20:46:01

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.11.2008, o godzinie 21.45.28, na pl.soc.rodzina, Habeck Colibretto
napisał(a):

> Nie chodzi o młode podlotki
> poniżej 26 roku życia. :)

Ale oczywiście też chętnie poczytam ich doświadczenia. :)

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2008-11-12 20:49:02

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:
> [...]
> więcej niż podają w prospektach i reklamach? Nie chodzi o młode podlotki

Córkę chcesz zaszczepić?

--

Paulinka już nie podlotek skończyłam 27 :)

4. Data: 2008-11-12 21:41:23

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To za dobrych kilka lat. A co?
Na razie żonę (patrz tytuł).

*Habeck*
- Schutzbach

5. Data: 2008-11-13 20:17:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

.html

> To za dobrych kilka lat. A co?
> Na razie żonę (patrz tytuł).

A sorry wydawało mi się, że na p.s.d. jestem i trochę mnie temat wątku
zaskoczył:)

--

Paulinka

6. Data: 2008-11-14 05:25:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

.html

> To za dobrych kilka lat. A co?
> Na razie żonę (patrz tytuł).

Jeżeli (oczywiście żona) jeszcze nie rozpoczęła współżycia - to warto.
Ale - jak wszystko w życiu - ma określoną przydatność i po iluś tam latach
trzeba by znów szczepić.

Qra

7. Data: 2008-11-14 08:41:28

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.11.2008, o godzinie 06.25.13, na pl.soc.rodzina, Qrczak
napisał(a):

> Jeżeli (oczywiście żona) jeszcze nie rozpoczęła współżycia - to warto.

Dzieci to nam wyszły ten tego przypadkiem... wiesz... kwiatki...
zapylanie.
Ale co ma do tego to, czy ktoś już współżyje czy nie? To ma jakiś
związek z tym czy warto? Jak ktoś już złapał wirusa, to nie warto?
Przecież chodzi o nabycie odporności - nie wyczyści się organizm z tego
wirusa po szczepionce?

> Ale - jak wszystko w życiu - ma określoną przydatność i po iluś tam latach
> trzeba by znów szczepić.

Wiem. Dawki przypominające po mniej więcej 5 latach. Ale i tak to mała
cena za brak raka.

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2008-11-14 12:39:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> [...]
> związek z tym czy warto? Jak ktoś już złapał wirusa, to nie warto?
> Przecież chodzi o nabycie odporności - nie wyczyści się organizm z tego

Lekarz mi mówił, że i tak warto, tylko wtedy nie ma gwarancji, ale
szanse na niezachorowanie się zwiększa.

Ewa

9. Data: 2008-11-14 12:42:20

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.11.2008, o godzinie 13.39.55, na pl.soc.rodzina, medea
napisał(a):

> Lekarz mi mówił, że i tak warto, tylko wtedy nie ma gwarancji, ale
> szanse na niezachorowanie się zwiększa.

Czyli doświadczonych tutaj nie ma?
Ogólnie badam rynek zanim w to wejdziemy. :) Lekarzy będziemy badać za
moment. :)

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2008-11-14 13:07:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Czyli doświadczonych tutaj nie ma?

Ja jeszcze chwilę poczekam. Aż szczepionka stanieje, jakieś nowe badania
się pojawią itd. Nie lubię działać pod wpływem naporu mediów. ;)

> Ogólnie badam rynek zanim w to wejdziemy. :) Lekarzy będziemy badać za
> moment. :)

Od tego trzeba było zacząć!

Ewa

Bohaterwowie trzeciej "niepodległości"