Re: Miłosć Boga jest najpiękniejsza.

1. Data: 2008-11-02 22:19:20

Temat: Re: Miłosć Boga jest najpiękniejsza.
Od: Z...@h...com szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Aug 2008 19:03:58 +0200, "TorPan _" <l...@a...pl> wrote:

>Żadna kobieta nie jest w stanie kochać,
>tak jak kocha Bóg w Trójcy Jedyny.

Bog bardziej kocha niz kobieta? Bradziej niz Paris Hilton czy Britney
Spears? Wierzyc sie nie chce!

Zalek

2. Data: 2008-11-05 01:25:54

Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z...@h...com pisze:

> Bog bardziej kocha niz kobieta? Bradziej niz Paris Hilton czy Britney
> Spears? Wierzyc sie nie chce!

A Paris jest w ogóle zdolna do jakiegoś uczucia?
> Zalek

Kto opiekuje się mężczyzn??
Przemiana żabki w ropuchę, czyli...
Wycie zdrowego pacjenta!
Wychowano j? bez religii i bez nadziei
Biskupi kat. wzywaj? do modlitw za El Comandante