Wycie zdrowego pacjenta!

1. Data: 2008-10-24 14:33:22

Temat: Wycie zdrowego pacjenta!
Od: "flying.robak" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID3473112
95,DA2008-10-24,index.html

2. Data: 2008-10-25 17:01:35

Temat: Re: Wycie zdrowego pacjenta!
Od: "flying.robak" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 16:33, "flying.robak" <f...@g...pl> wrote:
> http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID3473112
95,DA2008-10-24,i...

Ps.
W zasadzie nie wiem po co się produkuję, i tak spływa to po tych
dyktatorach jak woda w... Pięć lat temu opublikowałem podobny protest-
przepowiednię na temat wojny w Iraku i co. Myślicie, że stanie ktoś
przed Trybunałem Stanu za bezsensowną śmierć 30 Polaków i zmarnowanie
naszych podatków? Oni nie mają moralnego prawa ścigać takiego Mazura!

Wychowano j? bez religii i bez nadziei
Biskupi kat. wzywaj? do modlitw za El Comandante
materiały dydaktyczne
Oranizatorzy ślubów - ktoś korzystał?
a co powiesz na propozycję wierno?ci