materiały dydaktyczne

1. Data: 2008-10-22 20:28:13

Temat: materiały dydaktyczne
Od: mrk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam materiałów dydaktycznych (raczej multimedialnych) z Przyrody,
Przygotowania do życia w rodzinie, itp...
Macie może jakieś namiary na sklepy, strony www, gdzie coś takiego
mógłbym dostać?

pozdrawiam
mrk

2. Data: 2008-10-24 12:07:50

Temat: Re: materiały dydaktyczne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> [...]
> Przygotowania do życia w rodzinie, itp...
> Macie może jakieś namiary na sklepy, strony www, gdzie coś takiego

Link do świetnej strony: www.google.pl

Qra

Oranizatorzy ślubów - ktoś korzystał?
a co powiesz na propozycję wierno?ci
WITAM LUDWIKĘ!!!!!!!
Ajajaj !!!!!!
# ^ D o z w o l o n e od lat dwunastu (6)