Oranizatorzy ślubów - ktoś korzystał?

1. Data: 2008-10-21 10:21:11

Temat: Oranizatorzy ślubów - ktoś korzystał?
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie... Jeśli mieliście okazję skorzystać z usług takiej firmy, to
podzielcie się uwagami, proszę. Czy rzeczywiście warto? Jakie największe
zaskoczenia (in plus i in minus), jakie koszty? Wiem, że koszty zróżnicowane
i zależne od rodzaju wymyślonego ślubu oraz wesela, więc jeśli możecie, to
ogólnie podajcie, jakiego rodzaju był to ślub/wesele i ilu gości.
Wielkie dzięki!
Pozdrawiam!
Iwona

2. Data: 2008-10-21 10:46:28

Temat: Re: Oranizatorzy ślubów - ktoś korzystał?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:gdka4d$d37$1@news.onet.pl...
> Jak w temacie...

No no :-)

Qra, gratulacje później

3. Data: 2008-10-21 10:59:02

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qra, gratulacje później

Kochana, a skad przekonanie, ze to o mnie chodzi? ;-)
Moze masz jakies info ad meritum?
Iwona

4. Data: 2008-10-21 11:07:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:gdkcbb$lc2$1@news.onet.pl...

> Kochana, a skad przekonanie, ze to o mnie chodzi? ;-)
> Moze masz jakies info ad meritum?

Mam. Moi rodzice. Ale oni nie są do wynajęcia :-)

Qra, nie mogąc - wyjątkowo - pomóc

5. Data: 2008-10-21 12:08:38

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień... czas urzekania... a *Marchewka* takie rzeczy z zimna
zębami wydzwania:
> Kochana, a skad przekonanie, ze to o mnie chodzi? ;-)

Boś już wcześniej puściła soki, że się przymierzacie;)

> Moze masz jakies info ad meritum?

Ja nie mam - się sama organizowałam hmmm lat temu... ale podpytam koleżanki,
bo bawiła ostatnio na jednym bardzo ciekawym ślubie i weselu.

Magda *gdaMa*

6. Data: 2008-10-21 13:53:50

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> Jak w temacie... Jeśli mieliście okazję skorzystać z usług takiej firmy, [...]

Koleżanka kiedyś dawno korzystała i byłoby wszystko OK gdyby nie fakt,
że zapomnieli zarezerwować sali :|

Niestety więcej nie pomogę
pozdrawiam
Ania

7. Data: 2008-10-22 07:00:35

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma za co.

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2008-10-23 00:49:00

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:gdkmtf$m04$...@n...onet.pl,
Anna G. <a...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Koleżanka kiedyś dawno korzystała i byłoby wszystko OK gdyby nie fakt,
> że zapomnieli zarezerwować sali :|

To gdzie się bawili weselnicy?

Xena - z pewnym niepokojem
--
Takt polega na tym, by wiedzieć jak daleko można się posunąć,
by nie posunąć się za daleko.

9. Data: 2008-10-23 18:23:20

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena pisze:

> To gdzie się bawili weselnicy?

Znaleźli na szybko jakąś salę (w innym mieście), z tego co opowiadała to
dosyć daleką od jej oczekiwań.
pozdrawiam
Ania

a co powiesz na propozycję wierno?ci
WITAM LUDWIKĘ!!!!!!!
Ajajaj !!!!!!
# ^ D o z w o l o n e od lat dwunastu (6)
nuda