nuda

1. Data: 2008-10-14 16:21:52

Temat: nuda
Od: wir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu nie chce mi sie seksu z TZ, doszlo do mnie ze pociagaja
mnie inne a nie zona, zona wola chodz chce seksu a ja krzycze nie chce mi
sie. NIe chce mi sie jej....

2. Data: 2008-10-14 18:22:13

Temat: Re: nuda
Od: "Daniel" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wir" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
> Od jakiegos czasu nie chce mi sie seksu z TZ, doszlo do mnie ze pociagaja
> mnie inne a nie zona, zona wola chodz chce seksu a ja krzycze nie chce mi
> sie. NIe chce mi sie jej....

Nic nowego, trawa sasiada jest ZAWSZE bardziej zielona...

3. Data: 2008-10-14 19:37:44

Od: wir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Daniel wrote:

> Nic nowego, trawa sasiada jest ZAWSZE bardziej zielona...

hmm nic nowego...?
cholera myslalem ze mnie tylko cos takiego spotyka po kilku latach
malzenstwa.
No i co dalej? ja sie zastanawiam czy dalej byc z kobieta ktora juz stracila
urok dla mnie, czy wymienic na nowszy model.

4. Data: 2008-10-14 19:57:48

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wir pisze:

> [...]
> No i co dalej? ja sie zastanawiam czy dalej byc z kobieta ktora juz stracila
> urok dla mnie, czy wymienic na nowszy model.

Koniecznie wymień. Z żoną jak z komórką, warto wymieniać, jak nowa ma
lepsze funkcje.

--

Paulinka

5. Data: 2008-10-15 06:14:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 14 Oct 2008 17:21:52 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@g...com> i powiedziała:

> Od jakiegos czasu nie chce mi sie seksu z TZ, doszlo do mnie ze pociagaja
> mnie inne a nie zona, zona wola chodz chce seksu a ja krzycze nie chce mi
> sie. NIe chce mi sie jej....

Na pl.soc.uzaleznienia czytałam, że nie chce Ci się też marihuany
i pytasz, jak rzucić. Może się zdecyduj?

Zuzanka (Troll alert)
*:.
We Are a Non Prophet Organization

6. Data: 2008-10-15 12:05:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Koniecznie wymień. Z żoną jak z komórką, warto wymieniać, jak nowa ma
> lepsze funkcje.

ooo, racja, np. brak szparki zalatwi temat BP NMSP

--
The Gnome

7. Data: 2008-10-16 15:03:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w wiadomości

> Koniecznie wymień. Z żoną jak z komórką, warto wymieniać, jak nowa ma lepsze
> funkcje.

Każda nowa ma lepsze funkcje. Komórka.

Qra, nakarmię, a co mi...

Proponuję uczciwo?ć.
W intencji umierajacych i za zmarlych
n a j d o s k o n a l s z y twor Pana Boga
prawdziwa szansa zbawienia dla emeta
równanie na szczęsliweżycie