Prosze o Pomoc

1. Data: 2001-04-19 15:19:12

Temat: Prosze o Pomoc
Od: "Daro2" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów
Bardzo proszę o pomoc , jutro muszę kupić trawe.
Mam do obsiania około 1000 metrów niestety niewiem jaka to ma być
trawa, jakiej firmy,czy może być taka z Hali Makro jest o połowe tańsza.
Bardzo Wszystkich prosze o pomoc i jak najszybszą odpowiedż
Pozdrawiam
d...@p...com

2. Data: 2001-04-19 15:39:17

Temat: Re: Prosze o Pomoc
Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Castoramie kupilem (Gean), niecale 5 zl/kg,
za taka uniwersalna - taniej nie kupisz.

3. Data: 2001-04-19 15:58:57

Od: Maciej Szmit <s...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zalezy do czego (czy na reprezentacyjny trawnik czy na boisko
pilkarskie), zalezy na jakie podloze (czy jest odpowiednio przygotowane, czy
wrecz przeciwnie, czy jest kwasne, czy zasadowe, czy gliniaste czy
piaszczyste a moze to czarnoziem..). Generalnie mieszanki roznia sie
proporcjami roznych traw (no i poiekad jakoscia nasion...) Jezeli idzie o
obsianie czegos szybko na gwalt bez przygotowania to na pewno lepiej wydac
mnie pieniedzy (i tak potem trzeba bedzie poprawiac...)

--
Maciej Szmit http://www.leto.com.pl/Mszmit

4. Data: 2001-04-19 17:45:24

Od: "Daro2" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Calosc byla na jesien zaorana.
Teraz jest wszystko zmielone i wywalcowane, niewiem jaka jest gleba
na oko widac ze czarnoziarnista
Praktycznie calosc bedzie pod rekreacje,dobrze jak bylby ladny.
Mysle ze podloze mam dobrze przygotowane dlatego chcialbym
kupic lepszy gatunek trawy tylko niewiem jakiej firmy
Pozdrawiam
d...@p...com

Użytkownik Maciej Szmit <s...@m...iw.lodz.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...iw.lodz.pl...

5. Data: 2001-04-20 06:16:07

Od: "Adam" <u...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daro2" <d...@p...com> wrote in message news:9bn040$nbs$1@news.tpi.pl...
> [...]
> trawa, jakiej firmy,czy może być taka z Hali Makro jest o połowe tańsza.
> Bardzo Wszystkich prosze o pomoc i jak najszybszą odpowiedż

Ja narazie kupuje najtańszą ogrodową (nie "łąkową"), po 10 pln/kg na
targowisku (mieszkam k Legionowa). Liczę na to że trawka będzie
odporniejsza na warunki glebowe i atromsferyczne (sucho) niz mieszanki na
trawniki angielskie. A może źle kalkuluję?

BTW po ile mają trawkę w makro?

Adam.

6. Data: 2001-04-20 16:51:15

Od: "Daro2" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za pomoc, właśnie dzisiaj kupiłem
w dobrym sklepie ogrodniczym, zapłaciłem 247 zł. za 20 kilogramów
W makro kosztuje około 6 zł. za kilo
Pozdrawiam.

Użytkownik Adam <u...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bok6g$5nv$...@n...tpi.pl...

> [...]
na
> trawniki angielskie. A może źle kalkuluję?

Fontanny
Pytanie?? Przewieszki dla roślin ogórków
lilie wodne
Zywopłot
Encianthus