Proszę o informacje na temat...

1. Data: 2002-08-31 11:32:20

Temat: Proszę o informacje na temat...
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Przepraszam za miejsce tej informacji, ale jestem w sytuacji podbramkowej.
Jednocześnie proszę użytkowników niezainteresowanych o nie umieszczanie żadnych
komentarzy.
Muszę do poniedziałku zdobyć informacje na temat chłodziarko- zamrażarki:
Ariston MBA 3832 V (inox)
LG model bez podajnika zimnej wody i z tym podajnikiem inox
ewentualnie Amica ACZ 3401 inox- (tutaj mały komentaż : już 2 razy mam
wymieniany model Ak 314 inox - głośno pracują - przelewanie, buczenie oraz
ewidentne niedoróbki np.: inny kolor obudowy a drzwi - naklejka na
lodówce ...europejska jakość ???? bardzo dziwne i szczerze jest bardzo zły na
tą firmę, proszę mi wierzyć chciałem być patriotą i kupić Polski produkt, ale
mam już dość i łudzę się może, że tak trafiłem, dlatego też proszę o opinię ww
modelu Amiki )
Proszę Państwa - Użytkowników o opinię. Szczególnie interesuje mnie głośność
pracy (głośna, cicha, bardzo cicha) i dziwnych "odgłosów" jeżeli takie
występują.
Z góry dziękuję za wszystkie informacje
Mirek c...@p...onet.pl