Proszę o radę

1. Data: 2003-12-30 18:15:56

Temat: Proszę o radę
Od: "Asia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Mam proble z wyborem szkoły za parę miesięcy skończę szkołę z tytułem
technika ekonomisty wiem ze już jest za późno żebym się dostała na studia
farmaceutyczne bo nic nie umię na egzamin a tu jeszcze matura przedemną
więc myśle żeby iść prywatnie na technika farmacji Czy w ten sposób nie
zmarnuję sobie tych dwóch lat może lepiej wybrać sobie inny zawód

BŁAGAM NIECH MI KTOŚ POMOŻE

2. Data: 2003-12-30 20:30:50

Temat: Re: Proszę o radę
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc myśle żeby iść prywatnie na technika farmacji Czy w ten sposób nie
> zmarnuję sobie tych dwóch lat może lepiej wybrać sobie inny zawód

jeśli wybierzesz dobrą szkołę (niezaoczną, i raczej państwową), gdzie
zdobędziesz solidna wiedzę, to myślę, ze jest to toby sposób na dość szybką
niezależność i pracę. Dwa lata nauki+2 lata stażu- to krócej niż studia+rok
stażu. mam wrażenie, ze technicy łatwiej znajdują teraz pracę, bo są tańsi.
z tym, że w przypadku technika trudno mówić o awansie czy karierze, chyba że
po za apteką. Ja w każdym razie wybrałam studium farmaceutyczne, a studia
na pokrewnym kierunku robię teraz zaocznie i jestem bardzo zadowolona z
mojego wyboru.

3. Data: 2003-12-30 22:09:26

Od: "bacter" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> więc myśle żeby iść prywatnie na technika farmacji Czy w ten sposób nie
> zmarnuję sobie tych dwóch lat może lepiej wybrać sobie inny zawód

powiem tak -
cos takiego jak technik farmacji w UE nie wystepuje
(podobnie jak punkty apteczne)
tak wiec dobrze sie zastanow czy ma to jakis sens.

polecam dyskusje 2 posty nizej.
dotyczy przyszlych mgr ale tak na prawde to i przyszli technicy powinni
wyciagnac wnioski.

4. Data: 2003-12-30 22:56:28

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiem tak -
> cos takiego jak technik farmacji w UE nie wystepuje

nieprawda. temat był już na grupie poruszany kilkukrotnie.
na jakieje podstawie tak piszesz?

5. Data: 2004-01-02 14:59:50

Od: "bacter" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> nieprawda. temat był już na grupie poruszany kilkukrotnie.
> na jakieje podstawie tak piszesz?

nie wiem co tu bylo poruszane.
ostatni numer czasopisma "Lek w Polsce" (grudzien 2003)
wywiad z v-ce NIA dr Leokadia Danek.

jesli grupa mowi inaczej to chetnie poslucham.
zawsze mozna wyslac do wydawcy list "protestacyjny" ;)))

6. Data: 2004-01-02 23:21:33

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem co tu bylo poruszane.
watek z 8 października 2003 09:34:23
np. w wielkiej brytanii znajdziesz zawód "pharmaceutical assistant"- wygląda
na bardzo podobny do naszego technika. jest więcej takich przykładów

7. Data: 2004-01-03 11:22:40

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> watek z 8 października 2003 09:34:23
> np. w wielkiej brytanii znajdziesz zawód "pharmaceutical assistant"-
wygląda
> na bardzo podobny do naszego technika. jest więcej takich przykładów

Nie wiem, ale może okazać się że ów pharmaceutical assistant nie ma prawa
wydawania leków. Apteki brytyjskie wyglądaja jednak inaczej niż polskie.

Jest może na grupie ktoś kto dobrze zna wyspiarskie przepisy?

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

8. Data: 2004-01-03 20:32:37

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ale może okazać się że ów pharmaceutical assistant nie ma prawa
> wydawania leków.

no właśnie :(
tylko gdzie to sprawdzić

*** Terapia Magnetyczna ***