psychotropy

1. Data: 2003-12-28 11:21:44

Temat: psychotropy
Od: "Monika " <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie

Czy seronil można brać razem z xanaxem? Takie było zalecenie lekarza, ale
wyczytałam w internecie, że xanaxu nie powinno się brać razem z fluoksetyną,
którą zawiera seronil. Czy to prawda ?

2. Data: 2004-01-03 16:09:04

Temat: Re: psychotropy
Od: " Alprazolam" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Czy seronil można brać razem z xanaxem? Takie było zalecenie lekarza, ale
> wyczytałam w internecie, że xanaxu nie powinno się brać razem z

Niekiedy psychiatrzy łączą lek przeciwlękowy (Xanax)z przeciwdepresyjnym
SSRI (Seronil) dlatego iż na początku leczenia (pierwsze tygodnie)zanim
rozwinie się w pełni działanie uspokajające Fluoxetyny może ona powodować
lęki, bezsenność u części przyjmujących.
Inna sytuacja wówczas gdy lekarz leczy osobę długi okres czasu wypróbowując
różne leki i nie otrzymuje zamierzonego efektu - może wówczas łączyć różne
grupy leków psychotropowych. Jest to sytuacja znacznie trudniejsza dla obu
stron.
Pamiętaj że Alprazolam stosowany przewlekle (powyżej 2-3 tygodni) jest
uzależniający.

3. Data: 2004-01-06 08:37:42

Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika " <g...@p...onet.pl> wrote

> [...]
>wyczytałam w internecie, że xanaxu nie powinno się brać razem z fluoksetyną,

Benzodiazepiny i SSRI mozna bez problemu stosowac lacznie.

Andrzej

czy do stażu pracy wliczają się...
Niecodzienna prosba
poszukuje pracy
clotrimazolum
Klasyfikacja produktów farmaceutycznych-GDZIE ?