Poszukuje kierownika apteki

1. Data: 2003-12-28 14:31:13

Temat: Poszukuje kierownika apteki
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje kierownika apteki
Wszystkich zainteresowanych prosze o kontakt
tel. 461 04 11
693 847 930

2. Data: 2003-12-28 18:44:05

Temat: Re: Poszukuje kierownika apteki
Od: "Michal' Turakiewicz" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poszukuje kierownika apteki
> Wszystkich zainteresowanych prosze o kontakt
> tel. 461 04 11
> 693 847 930

Niech zgadne. Jestes z Warszawy? :P

Jezeli nie to przepraszam ale wiele na to wskazuje...
--
Michal' Turakiewicz
olgierd at polbox com

3. Data: 2003-12-29 06:58:32

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE, jestem z Lublina
Ps. Przeprosiny przyjete

4. Data: 2003-12-29 08:41:36

Od: "Pivoski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIE, jestem z Lublina
> Ps. Przeprosiny przyjete

To dziwne, bo w Lublinie jest chyba polskie zagłębie jeżeli chodzi o te
rzeczy ;). Duży wybór i do tego tanio.
Pozdr.,
P.

5. Data: 2003-12-29 13:12:14

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bsopjt$fev$...@n...lublin.pl ,
której nadawcą było Pivoski <p...@p...onet.pl> zostało napisane:

> To dziwne, bo w Lublinie jest chyba polskie zagłębie jeżeli chodzi o
> te rzeczy ;). Duży wybór i do tego tanio.
> Pozdr.,
> P.

zaglebie jest w kazdym miescie z wydzialem farmacji... ale sami sobie winni
(Izby!!), ze nie ograniczyli naboru. za pare lat bedzie to samo co z
lekarzami - wyksztalceni bezrobotni...

--
milego dnia
adam, gg# 402495

6. Data: 2003-12-29 14:13:50

Od: "Pivoski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>NIE INTERESUJE MNIE DYSKUSJA NA TEN TEMAT ANI >TWOJE ROZWAŻANIA!

A ja myślałem że to jest grupa dyskusyjna ;)
Wyluzuj trochę po co te nerwy.
Pozdr.
P.

7. Data: 2003-12-29 16:23:10

Temat: Re:[OT] Poszukuje kierownika apteki
Od: "bacter" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl>

> zaglebie jest w kazdym miescie z wydzialem farmacji... ale sami sobie
winni
> (Izby!!), ze nie ograniczyli naboru. za pare lat bedzie to samo co z
> lekarzami - wyksztalceni bezrobotni...

a co ma do tego Izba ?
to raz ,
a dwa - nikt nie zmusza by isc na te studia.

8. Data: 2003-12-29 22:38:03

Temat: Re: Re:[OT] Poszukuje kierownika apteki
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bspjrk$q4d$...@i...gazeta.pl ,
której nadawcą było bacter <b...@...pl> zostało napisane:

> a co ma do tego Izba ?
> to raz ,

Jako samorząd powinna zareagowac na to, ze czesc jej czlonkow bedzie
zaniedlugo bezrobotna. popatrz jak dzialaja prawdziwe samorzady - adwokatów
czy notariuszy. i masz jasnosc w temacie. wlasnie PO TO jest Izba. ma dbac o
interesy swoich czlonkow.

> a dwa - nikt nie zmusza by isc na te studia.

oczywiscie ze nie. ale zanim nastepne pokolenie skonczy studia to skoncza
sie tez miejsca pracy. studia trwaja 5 lat, a co bedzie mogl zrobic student
dowiedziawszy sie na 4tym roku ze po skonczeniu studiow pierwsze kroki
nalezy skierowac do posredniaka? do planowania ilosci miejsc na studiach
potrzebne jest patrzenie do przodu jakies 10-20 lat, sledzenie statystyk
wieku populacji farmaceutów, a nie krotkowzroczna chec szybkiego zarobku
uczelni na platnych studentach.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

9. Data: 2003-12-29 23:40:50

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nalezy skierowac do posredniaka? do planowania ilosci miejsc na studiach
> potrzebne jest patrzenie do przodu jakies 10-20 lat,

Żartujesz chyba z tymi 10-20 latami ;) nikt tego obecnie nie wywróży. Sądzę,
że np. po niedawnym wydaniu orzeczenia przez trybunał europejski,
dopuszczającego powstawanie aptek internetowych, w krótkim czasie znacznie
zmaleje ilość farmaceutów zajmujących się redystrybucją leków.

> wieku populacji farmaceutów,

ale to mi się podoba bardzo :))), zwłaszcza jak sobie podłożyłem pierwszą
znalezioną definicję populacji:
"grupa krzyżujących się osobników tego samego gatunku zajmująca określone
terytorium, odizolowana od innych podobnych grup tego gatunku"
a gatunek jest wymierający i wymaga szczególnej ochrony :))

pzdr

10. Data: 2003-12-29 23:55:02

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poszukuje kierownika apteki

Nie Ta Grupa -->> pl.praca.oferowana,

no chyba, że to zbiegły kierownik z twojej apteki, to nie wiem, może:
alt.pl.milosc.kacik-zlamanych-serc

psychotropy
czy do stażu pracy wliczają się...
Niecodzienna prosba