Klasyfikacja produktów farmaceutycznych-GDZIE ?

1. Data: 2003-12-21 09:27:31

Temat: Klasyfikacja produktów farmaceutycznych-GDZIE ?
Od: "Krysa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Piszę pracę magisterską nt. farmacji. W jednym z punktów mam opisać
klasyfikację produktów leczniczych. Nie bardzo mogę znaleźć w internecie
jakies materiały. Trochę było w ustawie, ale to za mało.
Jesli ktoś wie, gdzie moge to znaleźć (tylko nie klasyfikacje szczegółową
leków) prosze o informacje

Dziękuję
Krysa

2. Data: 2003-12-22 11:30:51

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A o jaką klasyfikacje chodzi?

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

3. Data: 2003-12-22 13:14:20

Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysa <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bs3p2m$121$...@m...aster.pl...
> [...]
> jakies materiały. Trochę było w ustawie, ale to za mało.
> Jesli ktoś wie, gdzie moge to znaleźć (tylko nie klasyfikacje szczegółową

Witam,
To napisz z łaski swojej o czym jest ta praca i jakiego typu klasyfikację
potrzebujesz. Rozumiem, że nie chodzi o klasyfikację ATC, no
i nie ze względu na kolor pudełka ;).
Pozdrawiam,

Wojtex

Chirurg stomatolog