Protest Radiowej 'Jedynki' przeciw ustawie medialnej.

1. Data: 2016-01-01 15:13:53

Temat: Protest Radiowej 'Jedynki' przeciw ustawie medialnej.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
417871,dziennikarze-polskiego-radia-protestuja-przec
iw-ustawie-medialnej.html

2. Data: 2016-01-01 19:00:31

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
417871,dziennikarze
> -polskiego-radia-protestuja-przeciw-ustawie-medialne
j.html

To źli dziennikarze... gorszego sortu...

3. Data: 2016-01-01 19:24:54

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/2rRCrGHweyQ

4. Data: 2016-01-01 21:54:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> -polskiego-radia-protestuja-przeciw-ustawie-medialne
j.html

To źli dziennikarze... gorszego sortu...

419009,dymisje-dyrektorow-tvp-w-protescie-przeciwko-
noweli-ustawy-medialnej.html

Myślę że to ludzie co mają godność i nie chcą z gęby robić dupy jak pisowskie
prostytuty.

5. Data: 2016-01-01 23:00:55

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
lnej.html

> Myślę że to ludzie co mają godność i nie chcą z gęby robić dupy jak

Czyzbys nie zrozumiał mojej ironii?

6. Data: 2016-01-01 23:34:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
- pokaż cytowany tekst -
Czyzbys nie zrozumiał mojej ironii?

Zrozumiałem, biedni ci ludzie, nie chcą być potworami kłamiącymi bezczelnie na
zlecenie pisu, to rezygnują z pracy. No napewno "gorszy sort", typowa projekcja dla
pis, oni swoje kołtuństwo przypisują innym. Ja ich zawsze czytam odwrotnie ,nawet
sama nazwa to bezprawie i niesprawiedliwość, są tak zakłamani że rzeczy których nie
trzeba kłamać, już automatycznie muszą zakłamać, jakiś determinizm łajdacki.

7. Data: 2016-01-02 06:00:44

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Czyzbys nie zrozumiał mojej ironii?
>
> Zrozumiałem

uff...

8. Data: 2016-01-02 15:00:42

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@g...com ...

> https://youtu.be/2rRCrGHweyQ

Bronek, ale co chcesz udowodnić? Ze w TVP zdazały się nominacje partyjne?
Kazdy to wie. Kazde dziecko wie tez ze nie była to domena PO, bo wczesniej
tez to robiono, nie wiem czy nie na wieksza skale nawet.

Przypomnij sobie na przykład, kto z TVP zwalniał Wildsteina.

Na nowy rok
To nie są jaziści to bolszewicy
Zanim zcenzurują
Re: W Nowym Roku