Prunus serrulata Kiku-Shidare-Sakura

1. Data: 2005-04-17 07:24:01

Temat: Prunus serrulata Kiku-Shidare-Sakura
Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym sobie kupić ową wiśnię japońską. Jeśli ktoś z Was posiada
powyższą odmianę, prosiłabym o radę- jak zimuje, czy nie przemarza?

Pozdrawiam
Violetta

2. Data: 2005-04-17 11:54:14

Temat: Re: Prunus serrulata Kiku-Shidare-Sakura
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Violetta" <v...@w...pl> wrote in news:d3t3ub$cpn$2
@nemesis.news.tpi.pl:

> Chciałabym sobie kupić ową wiśnię japońską. Jeśli ktoś z Was posiada
> powyższą odmianę, prosiłabym o radę- jak zimuje, czy nie przemarza?

Na Dolnym Slasku bez problemu.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2005-04-19 16:10:22

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisała

> Na Dolnym Slasku bez problemu.
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

W PKWŁ bez problemu od 10 lat, co roku kwitnie.
Pozdr. Bogusław

4. Data: 2005-04-19 16:57:48

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W PKWŁ bez problemu od 10 lat, co roku kwitnie.
> Pozdr. Bogusław

Co oznacza PKWŁ?

Pozdrowienia
Violetta

5. Data: 2005-04-19 18:54:16

Temat: Odp: Prunus serrulata Kiku-Shidare-Sakura
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Violetta <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d43dt0$hb6$...@n...news.tpi.pl...

> Co oznacza PKWŁ?

Ojej! Jakiż nietakt.... :-(((((
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2005-04-19 19:42:22

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Violetta" <v...@w...pl> napisała

> Co oznacza PKWŁ?
>
> Pozdrowienia
> Violetta

Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich.
:-) Bogusław

7. Data: 2005-04-19 19:59:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W PKWŁ bez problemu od 10 lat, co roku kwitnie.
> Pozdr. Bogusław

W PKWN rośnie wszystko i zawsze kwitnie.

Pozdrawia jak zwykle boletus

8. Data: 2005-04-19 20:37:16

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:d43n7t$16s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Violetta" <v...@w...pl> napisała

> Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich.
> :-) Bogusław

Uprzejmie dziękuję:-)). Teraz jestem pewna, że mogę wydać na nią moje
zaskórniaki. Jak dobrze zimuje na Wzniesieniach Łódzkich, to myślę, że i u
mnie na Ziemi Łaskiej przeżyje. Już wybrałam dla niej godne miejsce. W
najbliższą sobotę wybieram się na zakup, gdzie przy okazji zakupię też morwę
"Pendula" i limit na ten rok wyczerpany :-))

pozdrawiam Violetta

pmącze na balkon
Narozrabiałem i nie wiem co zrobić
głóg dwuszyjkowy - pytanie o korzenie