Pryszczata dupa

1. Data: 2003-05-21 16:29:27

Temat: Pryszczata dupa
Od: "kaszanka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mi ktoś doradzi co począć z pryszczami na tej części ciała. W zasadzie
nie mam sobie nic do zarzucenia, (ładna buzia, ładny biust i nogi też
niczego sobie) tylko te pryszcze na pupie. Jak się ich pozbyć? Na co dzień
o nich nie myślę ale kiedy mój kochany zaczyna mnie pieścić nie mogę się
skoncentrować na przyjemności bo myślę o tych paskudkach.
kaszana

1. Data: 2003-05-21 16:34:45

Temat: Re: Pryszczata dupa
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "kaszanka" <k...@g...pl>

From: "beatag" <b...@g...pl>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-21 16:38:47

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" wrote:

> Siadz ta dupa w spirytus, powinno ulyzc :>

Jej moze tak, ale jak to przeczyta jakis dzieciak i weźmie na poważnie to
bedziesz miec go na sumieniu ;)

1. Data: 2003-05-21 16:42:17

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" wrote:

> No tak, sweet, ale zeby tak od razu demaskowac? ;-)

No pecha dziewczyna ;)

> Biedna nie potrolluje ;)

Moze próbowac szczescia, nikt jej nie zabroni :)

1. Data: 2003-05-21 16:43:37

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kaszanka napisał:
> [...]
> skoncentrować na przyjemności bo myślę o tych paskudkach.
> kaszana

Siadz ta dupa w spirytus, powinno ulyzc :>

Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony...

1. Data: 2003-05-21 16:44:31

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-21 16:47:51

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Jej moze tak, ale jak to przeczyta jakis dzieciak i weźmie na poważnie to
> bedziesz miec go na sumieniu ;)
Well, IMO za glupote trzeba placic ;)

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-21 17:02:52

Temat: Wrazliwi nie czytac!!!
Od: "Zbyro" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz mu zeby Ci kazdego z osobna wyssla ustami, mysle ze nie dosc ze
sprawi Ci przyjemnosc (w koncu to tez beda "pocalunki", tylko troche inne),
to jak skonczy i nie pojdzie w diably, to bedziesz miala przynajmniej
pewnosc ze Cie kocha, a jak pojdzie w cholere to znaczy ze nie byl Ciebie
warty. POSIADANIE PRYSZCZY NA DUPIE TO SAME ZALETY.

Zbyro z bardzo bolaca przez pogode glowa. :P

1. Data: 2003-05-21 17:12:49

Od: "Zbyro" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beatag" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Sorki to może było niepoważne ukrywać się pod innym nikiem ale problem
jest
> jak najbardziej poważny tylko to jakoś niezręcznie się do tego przyznać no
> ale skoro i tak odkryto moją tożsamość to przepraszam wszystkich .
Dostałam
> nauczkę , może to i dobrze od dziś jestem zawsze beatag . I proszę o
porady
> w sprawie mojego problemu bo on naprawdę istnieje a przecież ta grupa po
> działa by sobie pomagać w sprawach urody prawda?
> bea

To ja w takim razie przepraszam za mojego posta, ale pomysalalem ze to
kolejny troll.Wybacz mi :-)

Zbyro, ktorego dalej glowa boli.

1. Data: 2003-05-21 17:18:20

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
w sprawie mojego problemu bo on naprawdę istnieje a przecież ta grupa po to
działa by sobie pomagać w sprawach urody prawda?
bea

Sunsilk?
Dewy Smooth
kremy na noc