Pryszcze! help

1. Data: 2004-07-24 23:22:38

Temat: Pryszcze! help
Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam koleżanke którą strasznie meczą pryszcze (na twarzy a najbardziej
policzkach) i to by nie było nic dziwnego, tylko że ona już była u kilku
lekarzy, i brała różne antybiotyki, maście, i inne takie, ale bez efektu, na
twarzy robią się nowe syfy,blizny i boli ją pod skurą.

Czy ktoś zna jakiś niekonwencjonalny sposób, albo leki, albo cokolwiek co
może zadziałać?
Żal mi dziewczyny bo ma z tym naprawde problem, chciał bym jej jakoś pomóc.

Dodam iż możliwe że wszystko zaczeło sie gdy brała tabletki antykoncepcyjne,
tylko że tabletek już dawno nie używa.

2. Data: 2004-07-24 23:29:44

Temat: Re: Pryszcze! help
Od: Kranu <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Szeląg napisał:

> [...]
> twarzy robią się nowe syfy,blizny i boli ją pod skurą.
>
> Czy ktoś zna jakiś niekonwencjonalny sposób, albo leki, albo cokolwiek co

Mnie odpisali iles tam postow nizej zebym mniej pił alkoholu :)
A tak na serio to rzeczywiscie wystepowanie pryszczy jest uzaleznione od
diety, stanu psychicznego, zmeczenia... Wiec mozna sprobowac zapobiegac.
Ja mam w domu taka dziwna lampe bioptronową(?) i podobno to pomaga ale
jeszcze nie testowalem...

Kranu

3. Data: 2004-07-24 23:30:49

Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ona nie pije, nie pali, i raczej wie o dietach, nie wiem jak z tą lampą -
zapisze sobie :)

Dzięki!
Czekam na więcej pomysłów

4. Data: 2004-07-24 23:45:00

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szeląg napisał:
> Ona nie pije, nie pali, i raczej wie o dietach, nie wiem jak z tą lampą -
> zapisze sobie :)

kiedys mowili ze na tradzik pomaga seks, ale to podobno tylko u
mezczyzn.. aczkolwiek pewnie nie zaszkodzi sprobowac :D

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2004-07-25 13:09:18

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> kiedys mowili ze na tradzik pomaga seks, ale to podobno tylko u
> mezczyzn.. aczkolwiek pewnie nie zaszkodzi sprobowac :D

To zależy czym się leczyła.
Podstawowe leki to:
aknefug, acne-derm, atrederm.
benzacne,
clindacne, contratubex,
isotrex, isotrexin,
aknemycin plus,
zineryt,
metronidazol,
oxycort,
differin (bardzo pomaga),
tetracyclinum (maść, w tabletakch) tetralysal (tabletki tetracykliny).

Ja przeszedłem przez wszystkie leki (prawie)
i jestem na ostatenczym: roaccutane.

6. Data: 2004-07-25 14:16:12

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <s...@o...pl> napisał(a) wnews:ce0bm7$ol2$1@news.onet.pl:

> differin (bardzo pomaga),

Polemizowal bym!

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2004-07-25 15:53:44

Od: "caleb" <p...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> clindacne,

Ten mi pomogl choc jest drogi( ponad 20 zl za 10 g), wczesniej nic nie moglo
zwalczyc tych wrednych syfow.
Jedyna rada to znalesc naprawde dobrego dermatologa, ja bylem wczesniej u
paru az trafilem na kompetentnego, ktory ta masc mi zalecil.

--
caleb

8. Data: 2004-07-25 16:57:42

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "caleb" <p...@v...cy> napisał w wiadomości

> [...]
> Jedyna rada to znalesc naprawde dobrego dermatologa, ja bylem wczesniej u
> paru az trafilem na kompetentnego, ktory ta masc mi zalecil.

mi nie pomógł.

9. Data: 2004-07-25 18:41:40

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szeląg" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może zadziałać?
> Żal mi dziewczyny bo ma z tym naprawde problem, chciał bym jej jakoś

Twierdzisz, ze byla u lekarzy, moze oczekiwala zbyt szybkiego efektu? Przy
niektorych schorzeniach skory wymagana jest systematycznosc w stosowaniu
lekow (trzeba troche cierpliwosci). Radzilabym jednak jeszcze raz wizyte u
dermatologa:)
W miedzyczasie spojz tu:
http://www.bio-med.pl/oil-frelotion.html
http://www.pwsz.krosno.pl/~henroz/PRYSZCZE2002_kosme
tyki.htm

Iwona

10. Data: 2004-07-25 21:16:48

Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łoł dzięki wszystkim, nie spodziewałem sie aż takiego odezwu :))

Być może coś z waszych rad zadziała.

Dzięki!!

sterovag
Folik
Przepuklina pachwinowa - czy tylko operacjne leczenie?
Środki do wybielania zębów
zaswiadczenie o zdolnosci do studiowania - gdzie? (wawa)