Prysznic...

1. Data: 2001-07-18 10:50:02

Temat: Prysznic...
Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pytanko... jakie najmniejsze wymiary kabin prysznicowycz i brodzikow
widzieliscie?

Pozdrawiam
Gymkh

1. Data: 2001-07-19 00:55:08

Temat: Re: Prysznic...
Od: "Czapla" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzywalem takie ze sie rozpadly gdy sie kapalem; do codziennego uzytku ma
miec min, 90x90 i dwie sciany mocne; wtedy masz przyjemnosc i mozesz tam nie
tylko sie kapac
Użytkownik gymkhana <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b5568d1$...@n...bsi.net.pl...

1. Data: 2001-07-19 08:23:02

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>mam pytanko... jakie najmniejsze wymiary kabin prysznicowycz i brodzikow
>widzieliscie?

70x70cm. Nie polecam.

--
Marek Szapajko msj<at>cad.pl http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

1. Data: 2001-07-19 10:16:45

Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanko... jakie najmniejsze wymiary kabin prysznicowycz i brodzikow
> widzieliscie?

W samochodach kempingowych sa takie malutkie, ale nie znam rozmiarow.
Znajomy przerobil toto na szafke, do kapania by sie chyba malo nadawala.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2001-07-19 11:46:28

Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czapla" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> uzywalem takie ze sie rozpadly gdy sie kapalem; do codziennego uzytku ma
> miec min, 90x90 i dwie sciany mocne; wtedy masz przyjemnosc i mozesz tam
nie
> tylko sie kapac
mam gdzie sie kapac ( lazienka na pietrze ma duzy prysznic i wielka narozna
wanne), chodzi o jak najmnieszy prysznic na dole, gdzie mozna by umyc sie na
szybko...
Pozdrawiam
Gymkh

Wanna czy kabina ??