Prysznic

1. Data: 2002-10-12 18:51:03

Temat: Prysznic
Od: "Boguś" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie może śmieszne ale ciekawi mnie to bardzo , czy mozna do wanny
narożnej zamontować parawan nawannowy , może są jakieś rozwiązania- proszę o
podpowiedź.

1. Data: 2002-10-12 20:15:00

Temat: Re: Prysznic
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Oct 2002, Boguś wrote:

> Mam pytanie może śmieszne ale ciekawi mnie to bardzo , czy mozna do wanny
> narożnej zamontować parawan nawannowy , może są jakieś rozwiązania- proszę o
> podpowiedź.

Oczywiście że można. Wystarczy, żeby parawan po rozłożeniu znajdował się
nad wanną (nie koniecznie do niej przylegając), tak aby woda spływała do
wanny, a nie na podłogę.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-10-13 08:54:16

Od: "Anna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boguś <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam pytanie może śmieszne ale ciekawi mnie to bardzo , czy mozna do wanny
> narożnej zamontować parawan nawannowy , może są jakieś rozwiązania- proszę
> podpowiedź.

Zobacz propozycje firmy RAVAK. Bardzo dobre opinie slyszalam o wannie
naroznej ROSA, ktora od razu w kompecie ma taki parawan nawannowy,
polokragly i czesciowo skladany. jesli masz juz wanne, to trzeba dokupic sam
parawan-popytaj w sklepach. ja polecam Huepe, ale bardzo drogie.

1. Data: 2002-10-14 05:29:43

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boguś" napisał(a):

> Mam pytanie może śmieszne ale ciekawi mnie to bardzo , czy mozna do wanny
> narożnej zamontować parawan nawannowy

A co stoi na przeszkodzie ? Co prawda w handlu nie ma łukowo wygiętych
rur do których można podczepić żabki, ale można takie coś sfabrykować
samodzielnie. Tyle że zasłonka ma parę niemiłych cech:

1. Przykleja się do mokrego ciała biorącego prysznic;
2. Po pewnym czasie użytkowania zwyczajnie zaczyna butwieć.

> może są jakieś rozwiązania- proszę o
> podpowiedź.

Pewnie że są. Sanplast robi fajną kabinkę do wanny narożnej. Za fajne
pieniążki: 1000 zł :(

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach: