Prywatny Dermatolog w Szczecinie

1. Data: 2003-11-12 19:25:16

Temat: Prywatny Dermatolog w Szczecinie
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

J/w szukam dobrego prywatnego dermatologa:)
Dziekuje za wszelkie odpowiedzi

Pozdrawiam Grupe

1. Data: 2003-11-12 20:24:40

Temat: Re: Prywatny Dermatolog w Szczecinie
Od: "Dober" <dober_@_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz na priv z jakim problemem chcesz sie udac do lekarza

pozdrawiam
Przemo

1. Data: 2003-11-12 21:03:07

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> J/w szukam dobrego prywatnego dermatologa:)
> Dziekuje za wszelkie odpowiedzi

Doktor Szamer Barbara.Kiedyś przyjmowała na Boh Warszawy.Pracuje w
szpitalu na Pomorzanach.Zdecydowanie nie polecam Zielińskiego.

Gosia

1. Data: 2003-11-12 21:06:26

Od: "Dober" <dober_@_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz przyjmuje w gab. prywatnym na B. Smialego 32/1

1. Data: 2003-11-12 21:07:42

Od: "Dober" <dober_@_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz jeszcze lekarzy w MEDICUSie na Pl. Zwyciestwa - zwlaszcza dr
Turek-Urasinska

1. Data: 2003-11-12 21:27:59

Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio po kilku probach trafilam do dr Afrykanskiej i jestem b.zadowolona.
Przyjmuje w przychodni studenckiej na Boh.Warszawy rog Sikorskiego. Naprawde
polecam!!!
Pozdrawiam
Kasienia

PS Niestety nie wiem czy przyjmuje prywatnie ale mysle ze mozesz zadzwonic
do przychodni i z dr porozmawiac. Nr tel 4494422

1. Data: 2003-11-13 04:36:09

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Marcin,

Wednesday, November 12, 2003, 8:25:16 PM, you wrote:

M> J/w szukam dobrego prywatnego dermatologa:)
M> Dziekuje za wszelkie odpowiedzi

Pani Hanna Krysiak, chirurg-dermatolog.
Byłam u niej, usuwała mi włókniaki. Prywatnie właśnie.
Zrobiła to doskonale. Dostałam jej adres od koleżanki, która miała u
niej robiony poważniejszy zabieg, także jej mąż miał coś nowotworowego
usuwane. Oboje są zadowoleni i polecali ją bardzo, podobnie, jak i ja
polecam Ci ją z czystym sumieniem.
Jeśli chcesz numer telefonu, podam Ci na priv.

Powodzenia :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-13 15:47:44

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z wlosami :(,chcialbym wlasnie dostac skierowanie na badanie
skory glowy

1. Data: 2003-11-13 18:55:35

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał/a w news:bp095f$248$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Mam problem z wlosami :(,chcialbym wlasnie dostac skierowanie na
> badanie skory glowy

W tym miesiącu skierowania wydawane przez pl.rec.uroda uległy
wyczerpaniu z powodu nałożonych limitów. Prosimy zgłosić się w grudniu.

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

Nadmierne włosy na klacie??????
[gdzie] w Warszawie czyszczenie twarzy??
farbowanie włosów - czy wyjdzie?
blon ziołowa już jest!!!
katalog fryzur