Przeciwwskazania LASIK, szczegolowe

1. Data: 2005-05-02 13:56:44

Temat: Przeciwwskazania LASIK, szczegolowe
Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachciało mi się fundnąć sobie zabieg korekcyjny, stąd mam pytania o
przeciwwskazania i wdzięczny byłbym gdyby ktoś na nie mógł odpowiedzieć:

1. Generalnie oczy mam przekrwione praktycznie przez cały czas, widoczne
naczynka... spojówki zaczerwienione - czy nie jest to przeciwwskazaniem ?
Stany zapalne wykluczamy - nie przechodzi ani po lekach antyhistaminowych
ani po antybiotykach - jedynie po sympatykomimetykach.

2. Czy powyższy stan przekrwienia może być powodowany jakimiś specyficznymi
uwarunkowaniami w budowie (nieprawidłowej) oka - mam na małą grubość
rogówki - gdyz ponoć są to najczęstszy powody braku kwalifikacji do zabiegu
u ogólnie zdrowych?

No i to tyle :D

Dziękuję