Przeciwwskazania LASIK, szczegolowe

1. Data: 2005-05-02 13:58:41

Temat: Przeciwwskazania LASIK, szczegolowe
Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachciało mi się fundnąć sobie zabieg korekcyjny, stąd mam pytania o
przeciwwskazania i wdzięczny byłbym gdyby ktoś na nie mógł odpowiedzieć:

1. Generalnie oczy mam przekrwione praktycznie przez cały czas, widoczne
naczynka... spojówki zaczerwienione - czy nie jest to przeciwwskazaniem ?
Stany zapalne wykluczamy - nie przechodzi ani po lekach antyhistaminowych
ani po antybiotykach - jedynie po sympatykomimetykach.

2. Czy powyższy stan przekrwienia może być powodowany jakimiś specyficznymi
uwarunkowaniami w budowie (nieprawidłowej) oka - mam na małą grubość
rogówki - gdyz ponoć jest to najczęstszy powody braku kwalifikacji do
zabiegu u ogólnie zdrowych?

Na suche oko jak do tej pory sie nie skarzyłem.

No i to tyle :D

Dziękuję

2. Data: 2005-05-02 14:05:14

Temat: Re: Przeciwwskazania LASIK, szczegolowe
Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwarunkowaniami w budowie (nieprawidłowej) oka - mam na małą grubość
> rogówki - gdyz ponoć jest to najczęstszy powody braku kwalifikacji do

Czy miałeś robione badania w kierunku jaskry?

3. Data: 2005-05-02 14:51:13

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciśnienie śródgałkowe w normie, badane przez kilka ostatnich lat.
Okresowa kontrola u okulisty.

4. Data: 2005-05-02 22:23:47

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabiegu u ogólnie zdrowych?
>
> Na suche oko jak do tej pory sie nie skarzyłem.

trudno zajac stanowisko bez dokladnego badania - nie wiadomo czy
zaczerwienienie jest powierzchowne, mieszane czy glebokie. Stad odpowiedz da
wylacznie badanie kwalifikacyjne w konkretnym osrodku. Sama grubosc rogowki
nie ma nic wspolnego z faktem zaczerwienienia oka.

pozdr.

casus

Przeciwwskazania LASIK, szczegolowe
Wymaz z gardła-proszę o interpretację