Przed alkoholem

1. Data: 2007-03-19 07:51:43

Temat: Przed alkoholem
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.psychologia.net.pl/artykul.php?level=79

Przed alkoholem

Dominujące obecnie poglądy na temat przyczyn uzależnienia opierają się
na założeniu, że osoby zdrowe piją alkohol z tych samych powodów, co
osoby, które w przyszłości się uzależnią, oraz, że częste i nadmierne
spożywanie alkoholu przez osobę uprzednio zdrową prowadzi do uzależnienia.

Czy tak jest na prawdę? Czy są to ludzie zdrowi od samego początku?
Zawsze miałem duże wątpliwości w tej kwestii. Postanowiłem sprawdzić to
w dostępnej literaturze i znalazłem odpowiedź. To zaś, co znalazłem -
potwierdziło moje własne spostrzeżenia, które czyniłem od dawna.
[...]

--
careful with this axe Eugene!