Przed użyciem leku przeczytaj ulotkę

1. Data: 2003-10-30 16:16:42

Temat: Przed użyciem leku przeczytaj ulotkę
Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki efekt psychologiczny u pacjenta wywołuje lektura ulotki w której
czytamy :

"Lek jest na ogół dobrze tolerowany, mogą jednak wystąpić działania
niepożądane takie jak :
bóle w nadbrzuszu,
nudności,
wymioty,
biegunka,
skurcze w jamie brzusznej,
niestrawność,
wzdęcia,
brak łaknienia,
krwawienia z przewodu pokarmowego,
krwawe stolce,
owrzodzenia przewodu pokarmowego,
aftowe zapalenie jamy ustnej,
zapalenie języka,
zmiany w przełyku,
dolegliwości ze strony dolnego odcinka jelita grubego,
zapalenie okrężnicy i odbytnicy,
zapalenie trzustki,
zaparcia,
bóle głowy,
zawroty głowy,
senność,
uczucie zmęczenia,
zaburzenia czucia,
perestezje,
zaburzenia pamięci,
dezorientacja,
bezsenność,
drażliwość,
drgawki,
depresja,
stany lękowe,
koszmary senne,
drżenie,
reakcje psychotyczne,
aseptyczne zapalenie opon mózgowo rdzeniowych,
zaburzenia widzenia,
upośledzenie słuchu,
szumy uszne,
zaburzenia smaku,
wysypki i wykwity skórne,
pokrzywka,
wykwity pęcherzowe,
zespół Steves-Johsona, (???)
zespół Lyella, (???)
utrata owłosienia,
plamica alergiczna,
ostra niewydolność nerek,
śródmiąższowe zapalenie nerek,
nieprawidłowości w składzie moczu,
martwica brodawek nerkowych,
zwiększenie aktywności aminotransferaz w surowicy,
zaburzenia czynności wątroby z zapaleniem wątroby włącznie ze
współistniejącą żółtaczką lub bez, (pojedyncze przypadki o piorunującym
przebiegu) (???)
trombocytopenia, (???)
leukopenia, (???)
agranulocytoza, (???)
niedokrwistość hemolityczna,
skurcze oskrzeli,
spadek ciśnienia krwi,
zapalenie naczyń,
zapalenie płuc,
kołatania serca,
bóle w klatce piersiowej,
zastoinowa niewydolność serca."

Tyle z JEDNEJ ulotki.

Jest to informacja o leku "dla pacjenta" czyli dla mnie.
Jutro z rana mam jechać własnym samochodem do pracy.
Poza tym , że nie wszystko jest dla mnie jasne , postanowiłem, że pierwszą
dawkę wezmę jutro po pracy przed dniami wolnymi.

Taito.

PS
Właściwie to nic mi nie jest.
Trochę mnie tylko łupie w kręgosłupie.

1. Data: 2003-10-30 16:23:34

Temat: o kur..
Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taito" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poza tym , że nie wszystko jest dla mnie jasne , postanowiłem, że pierwszą
> dawkę wezmę jutro po pracy przed dniami wolnymi.

Ja bym tego nie bral... .

1. Data: 2003-10-30 18:50:59

Temat: Re: Przed użyciem leku przeczytaj ulotk
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taito" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Właściwie to nic mi nie jest.
> Trochę mnie tylko łupie w kręgosłupie.

zrób sobie prześwitlenie ..
bo jak masz jakieś stany zwyrodnieniowe to leki przeciwbólowe raczej nie
pomogą :(
najlepsze sa rehabilitacje np : diadynamik masaże i solux

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-10-30 19:23:08

Temat: Re: Przed użyciem leku przeczytaj ulotkę
Od: "nonnocere" <m...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito <a...@a...pl> napisał(a):

> Jaki efekt psychologiczny u pacjenta wywołuje lektura ulotki w której
> czytamy :

efekt psychologiczny jest taki, że jest większe prawdopodobieństwo, że te
objawy się pojawią ;)

> "Lek jest na ogół dobrze tolerowany, mogą jednak wystąpić działania
> niepożądane takie jak :
[ciach]

oni mają obowiązek o tym pisać. Nawet jeśli dany objaw wystąpił u jednej
osoby na tysiąc. Są to zazwyczaj sprawy marginalne, ale przepisy powodują, że
się o nich pisze. Również ze względu na ewentualne odszkodowania. Muszą się
jakoś zabezpieczyć :)

A co to za lek?

Pozdrawiam, Madzia

1. Data: 2003-10-30 19:40:12

Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to za lek?

jest to lek o działaniu przeciwzapalnym - DicloDuo.
Prześwietlenie już zrobiłem - jutro wyniki. ( to dla Vicky)

Życzę wszystkim zdrówka
Taito.

1. Data: 2003-10-30 20:07:21

Od: "nonnocere" <m...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito <a...@a...pl> napisał(a):

> jest to lek o działaniu przeciwzapalnym - DicloDuo.

To dobry i skuteczny lek. Na diklofenaku zrobiony. Jeżeli w wyniku jego
brania nie odczuwasz żadnych dodtakowych dolegliwości (na przykład zawrotów
głowy) to spokojnie możesz prowadzić samochód. Diklofenak jest wyjątkowo
skuteczny przy bólach od kręgosłupa. Jest na pierwszym stopniu drabiny
analgetycznej, czyli obok znanych leków: paracetamolu i ibuprofenu.

Pozdrawiam, Madzia

1. Data: 2003-10-31 14:26:21

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...to juz bedziesz wiedzal wiecej niz lekarz ktory Ci ja zalecil :)))

oscar

Bliss is the complete elimination of fear. This can be accomplished through the scientific psychological procedure called neurolinguistic programming (NLP) also known as self-talk. To find out more go to news://alt.psychology.nl p
Pewnie bylo...Ale warto->zona-mnie-opierni czyla.blog.pl
Ratujcie, bo zwariuję do reszty
IQ test 2 tygodnie poźniej
analiza psychologiczna wybranego zjawiska spolecznego