Przedłużanie, zagęszczanie włosów

1. Data: 2006-11-05 12:32:10

Temat: Przedłużanie, zagęszczanie włosów
Od: "Sklepowa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest to zabieg tymczasowy i potem należy ściąć włosy? Czy na przykład
zabieg można podtrzymywać jakimiś sposobami?
Czy włosy się niszczą i ładnie wyglądają tylko przez pierwsze tygodnie?

Pozdrawiam
M.

2. Data: 2006-11-06 20:59:30

Temat: Re: Przedłużanie, zagęszczanie włosów
Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sklepowa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest to zabieg tymczasowy i potem należy ściąć włosy? Czy na przykład
> zabieg można podtrzymywać jakimiś sposobami?
> Czy włosy się niszczą i ładnie wyglądają tylko przez pierwsze tygodnie?

Chcesz mieć milion supełków przy skalpie?
Dotykałam takiej przedłużonej, nie dało się jej wsunąć palców między włosy
bo się trafiało na węzełki. Błe.
A co do ścinania włosów - nie trzeba, można usunąć węzełki jak się znudzą
lub odrosną (szybko odsuwają się od skóry, bo włosy dość szybko jednak
rosną, co widać po odrostach).
C.

Poszukuję kobiet do uruchomienia portalu kobiecego
Krem do baarrdzoo zniszczonych rąk
zdrowsze włosy
zdjęcia na wizażu?
Jaka szminka zabezpieczajaca?