Przedni hjumor Prezesa

1. Data: 2009-06-22 20:36:07

Temat: Przedni hjumor Prezesa
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

- My się sondażami nie przejmujemy. Będziemy mieli kandydata, który się
nazywa Lech Kaczyński. Sądzimy, że do społeczeństwa dotrze, że nie miało
dotąd lepszego prezydenta - powiedział z kolei Jarosław Kaczyński. - Jak
ma się coś dobrego, to lepiej tego nie zmieniać - dodał.

Według niego, wielu krytyków obecnego prezydent przyznaje jednak, że to
najlepszy prezydent od 1989 roku.

2. Data: 2009-06-23 07:38:36

Temat: Re: Przedni hjumor Prezesa
Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> [...]
>się coś dobrego, to lepiej tego nie zmieniać - dodał.
>
> Według niego, wielu krytyków obecnego prezydent przyznaje jednak, że to

Czy isnieje alternatywa dla Lecha Kaczyńskiego ? Czy jest kandydat, który
lepiej pełniłby tą funkcję ? ... Proszę o poważne odpowiedzi... pozdr :)

ps. Można go nie lubić ale dba o stabilność w naszym państwie, broni nas
przed całkowitym psuciem prawa(wetuje liczne buble legislacyjne, w
wyroczniach medialnych oczywiście przedstawiane to jest jako zamach na super
prawo tworzone przez super rządzącyh i nieomylnych, dziwne tylko, że jak
dotąd nie był atakowany za brak podstaw merytorycznych wetowania, czyli
każde weto poparte było argumentacją, to samo tyczy się kierowaniu ustaw do
TK) ... Obecnie jest najlepszą kontrolą ludzi którzy nami rządzą... Wolę
osobę samodzielnie myślącą na Prezydenta, niż figuranta za którego myslą
inni...

3. Data: 2009-06-23 08:03:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Według niego, wielu krytyków obecnego prezydent przyznaje jednak, że to
> najlepszy prezydent od 1989 roku.

ja też to przyznaję

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

4. Data: 2009-06-23 08:30:53

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>

> ja też to przyznaję

byłby to ten rzadki przypadek, gdy najlepsze nie jest nawet dobre? :)

saulo

5. Data: 2009-06-23 08:35:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie jak dla kogo.

Zwracam uwagę na sposób użycia terminu "społeczeństwo".
Jeśli do społeczeństwa ma dopiero "coś-tam" dotrzeć w przyszłości,
to oznaczałoby, że pan prezes A) nie traktuje obecnego elektoratu PiS
w kategoriach "społeczeństwo", bo "społeczeństwo to ci do których
"coś-tam" nie dociera (notabene dość zdumiewające lekceważenie wobec
własnego elektoratu wyrażone w zawoalowany sposób, ale jednak), oraz
B) zdaje sobie sprawę, że tak naprawdę "społeczeństwo" jest zorientowana
przeciwko obecnemu prezydentowi (i PiSowi).

--
CB

6. Data: 2009-06-23 08:55:36

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl>

[...]
> [...]
> B) zdaje sobie sprawę, że tak naprawdę "społeczeństwo" jest
> zorientowana przeciwko obecnemu prezydentowi (i PiSowi).

Wydumane.
Co oczywiście nie oznacza, że JarKacz nie traktuje swojego elektoratu (i
nie tylko) lekceważąco, ale niekoniecznie tutaj.
Tutaj tylko nie wyraża się wystarczająco precyzyjnie jak dla cbneta, co
temu ostatniemu pozwala snuć wywody w swoim stylu.
A tak naprawdę nic ciekawego w tej myśli JK nie ma. Mówi tylko o
przekonaniu większości do LK.

Saulo

7. Data: 2009-06-23 09:08:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezpośrednio - nie.
Ale starałem się uwypuklić jej głębszy, niewypowiedziany
wprost sens.

Brak dbałości o precyzję wypowiedzi w odniesieniu do _takiej_
kwestii uważam mimo wszystko za warte podkreślenia,
by nie powiedzieć znamienne.

Oraz wcale nie zdumiewające [w moim odbiorze].

PS: gdyby wyraził się tak jak ty go "tłumaczysz", to nie miałbym
o czym pisać. ;)

--
CB

8. Data: 2009-06-23 10:29:43

Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Oraz wcale nie zdumiewające [w moim odbiorze].
>

> PS: gdyby wyraził się tak jak ty go "tłumaczysz", to nie miałbym

Nadinterpretujesz... Może lepiej by było jakbyś pointerpretował co mówią
inni politycy(np. z opcji bliższej Twojemu sercu)... Większość widzę ma
kompleks Kaczyńskich i stara się udowodnic jacy to bliźniacy są źli....
pozdr :)

9. Data: 2009-06-23 11:49:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R <t...@n...sieciowy>

> byłby to ten rzadki przypadek, gdy najlepsze nie jest nawet dobre? :)

ćóż ci uczynił że nawet nie dobry? :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR