Przedślubni

1. Data: 2003-03-14 14:30:36

Temat: Przedślubni
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Stagnacja, stagnacja...

Na pewno znamy sytuacje, gdy ktoś, sprawdzając datę urodzenia swoją i datę
ślubu swoich rodziców, zauważy pewne fakty swiadczące o, hm, przedślubnym
poczęciu. Czy może takie odkrycie wpłynąć jakoś źle na tę osobę - wywołać szok,
niechęć do rodziców itd.?

kohol
(cały tydzień mnie nie będzie - mam urlop!)

1. Data: 2003-03-14 14:53:26

Temat: Re: Przedślubni
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dorita:
> moze, ale nie musi

Wiem, że nie musi, sama jestem przykładem :)

kohol
(yergh, yergh ;))

1. Data: 2003-03-14 14:53:27

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@p...onet.pl napisał:
> [...]
> niechęć do rodziców itd.?
>
> kohol
> (cały tydzień mnie nie będzie - mam urlop!)

Dorita

1. Data: 2003-03-14 14:55:46

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

[ciach]

> (cały tydzień mnie nie będzie - mam urlop!)

Nooo ładnie, ładnie - tylko chroń to INFO przed pracodawcą :))
(żeby nie wytykał przy wypłacie :))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-14 15:07:11

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że nie musi, sama jestem przykładem :)

Ja rowniez jestem i zupelnie nie rozumiem dlaczego mialoby to jakos na mnie
wplynac :-/

Dominika

1. Data: 2003-03-14 15:13:27

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dominika:
> Ja rowniez jestem i zupelnie nie rozumiem dlaczego mialoby to jakos na mnie
> wplynac :-/

Nie wiem, dlatego pytam :)
Moja mam podobno sporo oznak "współczucia" otrzymała od swoich, hm, bliskich,
właśnie przez wzgląd na to, ze jej dziecko (ja) będzie miało niby
jakieś "traumy" z tego powodu, gdy się dowie.
To tak jak z tym mitem, że dzieci bardzo przeżywają, gdy odkryją, że rodzice
się kochają :)

kohol

1. Data: 2003-03-14 15:54:55

Od: m...@t...pl (asiabert) szukaj wiadomości tego autora

kohol
> [...]
> poczęciu. Czy może takie odkrycie wpłynąć jakoś źle na tę osobę - wywołać

Na ogół chyba nic się nie powinno stać, choć jeśli np. dziecko miało
nieszczęście sprawdzić to w okolicach swojego pierwszokomunijnego zidiocenia
może nabrać nieufności.

1. Data: 2003-03-14 16:02:58

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> poczęciu. Czy może takie odkrycie wpłynąć jakoś źle na tę osobę - wywołać

Ja znam sytuacje, kiedy taka osoba zaczela bardziej dbac o zdrowie -
dowiedziala sie, ze jest wczesniakiem;)
Kaska

1. Data: 2003-03-14 17:30:34

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwne strasznie podejscie, bo jesli dziecko jest kochane i czuje to, jesli
widzi, ze rodzice sa razem szczesliwi, to przeciez nie ma zadnego powodu,
zeby sie smucic faktem swojego przedslubnego poczecia. No w przeciwnym razie
moze pomyslec, ze rodzice sa razem tylko z powodu ciazy :) Moze wtedy sa
jakies skutki uboczne ;))

Dominika

1. Data: 2003-03-14 17:38:02

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczęciu. Czy może takie odkrycie wpłynąć jakoś źle na tę osobę - wywołać

ale dlaczego??

Jedyne co mi przyszło do głowy, to to, że dziecko czuje się niekochane, a to
"odkrycie" utwierdza go w przekonaniu, że było tylko "pomyłką". Ale to rzecz
wtórna.

Asmira (hmm, pieczątki w dowodzie mamy wstawione kawał po narodzinach
naszego pierwszego syna)

metody relaksacyjne...
psychomanipulacja - jak wyleczyc osobe, ktora oddalila sie od rodziny
matura próbna
Poszukuje ksiazki - Erystyka, Artur Schopenhauer
ciekawostka