Przedstawiam sie

1. Data: 2002-01-18 13:20:09

Temat: Przedstawiam sie
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Podczytujemy Was wraz z mezem od paru tygodni, a i ze dwa razy sie
odezwalam, wiec najwyzszy czas sie przedstawic.
Stalismy sie niedawno "wlascicielami ziemskimi" (stara chalupa + 2 ha na wsi
pod Ciechanowem), no i od razu zlapalismy ogrodniczego bakcyla.
Planow mamy co niemiara, a co sie z tego uda zrealizowac to na razie nie
wiadomo. Ale z pewnoscia bedziemy tu zagladac i pytac, bo doswiadczenia
zero, a u Was duzo madrych ludzi :-)
Pozdrawiam i czytam dalej.
Ania K.

2. Data: 2002-01-18 14:04:27

Temat: Re: Przedstawiam sie
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jan 2002, Ana wrote:
> zero, a u Was duzo madrych ludzi :-)
> Pozdrawiam i czytam dalej.
> Ania K.

Dziekuje, ze raczylas zauwazyc moja skromna osobe.

:-))))

D.P.

3. Data: 2002-01-18 19:12:09

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darku, bardzo przepraszam to MNIE Ania zauwazyla. Zwroc uwage, ze Ania nie
mówi, ze jest tutaj duzo ludzi np. - znajacych sie na ogrodnictwie, albo
hodowli kaktusów, albo posiadajacych niebywala wiedze w dziedzinie
winorosli. Mówi po prostu o madrych ludziach. A to na pewno ja, bo mi
ostatnio zona ciagle mowi:
jak jestes taki madry, to umyj podloge w kuchni,
albo
ales ty madryyyyyyyyy
albo
patrzcie - madry sie znalazl
wiec chyba kto jak kto, ale zona wie co mowi.

Pozdrawiam

Wojtek Pa
Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
uhc.lublin.pl...

4. Data: 2002-01-18 19:44:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> albo
> patrzcie - madry sie znalazl
> wiec chyba kto jak kto, ale zona wie co mowi.
Obawiam się, że wiekszość żon ma wbudowany moduł z takim tekstem.
;-)))
Mogę dołączyć do pary?

Pozdrawiam Jerzy

5. Data: 2002-01-20 16:34:55

Od: "Boni K" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Jestem miłośniczką roślinek i tych domowych i ogrodowych.Ja też od jakiegoś
czasu czytam i czytam i odnoszę miłe wrażenie,że tutaj można sobie pogadać o
ogrodnictwie i jeszcze o czymś.
Jednak czy panowie przypadkiem nie przeginają pały, co do intencji ich
żon:))

Z pozdrowieniami Boni K.

Magazyny do wynajecia
fikus