Przedszkole - wkurzyłam się

111. Data: 2007-11-24 09:55:32

Temat: Re: Przedszkole - wkurzyłam si
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Nov 2007 09:40:10 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Absolutnie nie. To w całości było o mnie. Zresztą podtrzymuję w całej
> rozciągłości ;-)

Wiesz ja zdążyłam przeczytać tylko początek zdania i zaczęłam się
zastanawiać, o co Ci chodzi i co masz do mnie, później doczytałam resztę.
Natomiast co do skrótu miejscowości, jak się ma ją o rzut beretem od
siebie, to łatwo się pokapować o co chodzi.
--
Elżbieta

112. Data: 2007-11-24 21:59:05

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Coś tam dała, pewne zmiany zaszły, wizytatorka popatrzyła na ręce kilku
> osobom, potem okazało się, że jeszcze były jakieś inne skargi. Dyrekcja
> chyba też coś w papiery dostała.
> Ale jak zniknęły jedne problemy to zaczęły się inne. Więc zmiana i tak
> była
> najkorzystniejsza.

Czyli interweniowałaś, zanim przeniosłas syna? A uprzedziłaś o swoich
krokach dyrekcję, czy wzięłaś ich przez zaskoczenie? Wiesz, w razie gdyby
nie udało mi się przenieśc Mateusza, nie chciałabym żeby się na nim
wyzywano. Już teraz sa dzieci nasze i "inne" :/

> A nawet gdyby nie dała to uważam, że przynajmniej dyrekcja wie, że rodzice
> znają swoje prawa, wiedzą czego mogą od przedszkola oczekiwać i jak zaczną
> im brakować chętnych to może zastanowią się dlaczego.

Tak samo myslę...

> Chociaż tam również część rodziców uważała, że wyjście na teatrzyk to
> fanaberie, a dziecko wyprowadzone na dwór na pewno się rozchoruje.

ech, skąd się biora tacy ludzie?

Pozdrawiam,
Kasia.

Mateusz, 3,8
Marcin, 2,5
Magdalena, 10/12

113. Data: 2007-11-24 22:33:19

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Nov 2007 22:59:05 +0100, Kasia&Piotr napisał(a):

> Czyli interweniowałaś, zanim przeniosłas syna?

Tak.

> A uprzedziłaś o swoich
> krokach dyrekcję, czy wzięłaś ich przez zaskoczenie?

Nie.
--
Elżbieta

114. Data: 2007-11-24 22:37:26

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.

> Nie.

Dziękuję za uświadomienie, mam nadzieję, że to pomoże w jakims stopniu
chociaż.

Pozdrawiam, Kasia.

poszukuję książki
madscience