Przedszkole - wkurzyłam się

81. Data: 2007-11-16 21:41:38

Temat: Re: Przedszkole - wkurzyłam si
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
news:fhl11m$8h6$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> Ustaliłyśmy, że w majtakach mają błoto, więc chyba bez nich by musiały
> siedzieć...

Nie, no mój w majtkach nie miał.
Ale kiedyś przyszedł tak ubłocony że błoto przsiąkło pzrez bluzkę na
podkoszulkę i do tej pory (po kilkunastu praniach ) nie mogę tego doprać.
Jakieś żrące błoto ;-)

> Doczytałam już, że Waszym przedszkolu jest mnóstwo miejsca na dzikie
> harce, więc przyznaję rację - mogą iść na spokojny spacer i szaleć pod
> dachem. O ile się nie spocą za bardzo, bo trudno, żeby siedziały w mokrych
> ciuchach, co to nie zdążą wyschnąć, a na zmianę przecież nie mają ;P

Oj spocony to on tez często jest. Ale to bardziej przy takiej pogodzie co
rano chłodniej, po południu grzeje, a pani każe zakładac dzieciom wszystko w
czym przyszły rano.

Sylwia

82. Data: 2007-11-16 21:43:18

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, brudne majtki mają?
> IMO jak się samo nie przekona, że w mokrych ciuchach jest ble, to
> opowieściami nic nie zdziałasz. Jak się przekona, samo będzie wiedziało,
> że nie warto taplać się w kałuży do całkowitego przemoczenia.

Woda na młyn. Głuchy egzemplarz.
Sto razy mu mogę coś tłumaczyć, a on w ferworze walki podwórkowej, lata,
gania, i się turla.

> Qra, oczywiście działa w różnym stopniu na różne warianty gnojków

O toto, ja mam wariant zapominający.

Sylwia

83. Data: 2007-11-16 21:48:23

Temat: Re: Przedszkole - wkurzyłam się
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Na szczęście przeżyło.

No spróbowałoby nie ;-)
Ale fakt faktem że się wkurzyłam.

> Skoro w takim razie wiadomo już, że na panią i przedszkole nie ma co
> liczyć, to trzeb odbierając pytać "masz bluzę?" itp.

Noo, teraz to już chyba będę. Do tej pory mi to nie przyszło do głowy.

Sylwia

84. Data: 2007-11-16 21:49:09

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko wiesz, ani rytmika, ani tańce nie zahartują dziecka.

dziecko nie musi się hartowac codziennie i tylko w przedszkolu :-P

Sylwia (mogę wystawić na balkon)

85. Data: 2007-11-16 21:49:59

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co to za atrakcja z wyjścia jak trzeba iść za rączki i nic więcej??

A kto mówi że nic więcej?
Można iśc, można pobiegać, nie trzeba na ubłoconym podwórku siedziec.

Sylwia

86. Data: 2007-11-16 22:25:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziecko nie musi się hartowac codziennie i tylko w przedszkolu :-P
>
> Sylwia (mogę wystawić na balkon)

My zamykamy w lodówce :-)

Qra

87. Data: 2007-11-19 08:10:14

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał
| Durne to sa dzieci w tym wieku. Śmiały się że Piotrek się przebiera i że
mu
| majtki widać. Po co ma się dziecko stresować - nie daję mu spodni na
zmianę.
| Przecież nie zrobię obcym dzieciom pogadanki że to żaden powód do śmiania.

potwierdzam w całej rozciągłości :) dzieciaki w tym wieku są durne !
Przeciwiczone, przetestowane, problem rozwiązany poprzez kombinowanie ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

88. Data: 2007-11-19 08:14:32

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):

| Tak, ale nie jest na powietrzu. Tu chodzi o wyjście, przewietrzenie
dzieci,
| hartowanie itd. Dobry byłby zadaszony.

wydawało mi się że zeszła dyskusja na wyszalenie się dzieci i stąd mój
pomysł z salą :)
A swoja szosą - wolę żeby się wyszalało w sali gimnastyczniej niż w deszcz,
po deszczu czy po prostu jak jest błoto po kolana żeby wychodziły na plac
zabaw.
No ale ja chyba jestem do szpilki w tym podobna, wolę dziecko czyste
odbierać z przedszkola, a przynajmniej nie mokre i nie chore na drugi dzień.

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )( z panią dość rozsądną jesli chodzi o
wychodzenie na dwór )

89. Data: 2007-11-19 08:20:31

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
> [...]
taplać
| się w kałuży do całkowitego przemoczenia.
|
| Qra, oczywiście działa w różnym stopniu na różne warianty gnojków

a Ty to się nie powinnaś udzielać ! Po jednym zapomniałaś już jak to było a
u drugiego jeszcze nie uświadczyłaś :P

IMHO - dziecku to jest egal czy ma suche czy ma mokre, brudne/czyste -
rodzicom raczej nie ;)

Dowód :
Moje dziecko nad wyraz uporządkowane i aż do przesady eleganckie dziś
uwaliło jasnoróżowe spodnie przy wsiadaniu/wysiadaniu z samochodu ( nie ona
jedna bo ja też :/ ) pytam się jej czy przywieść jej na zmianę nowe, czyste
( bo wiem że ona z tych przewrażliwionych i jeszcze gangrena do sali by nie
weszła ) na co moje dziecko ze stoickim spokojem stwierdziło że tak może być
i żeby nic jej nie przywozić.
Zgadnij kogo bardziej gryzą teraz te brudne spodnie ? ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

90. Data: 2007-11-19 08:28:33

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał
"złośliwa"

| Jakiś magnez, żeńszeń, czy co tam pamięć poprawia polecam ;)
| http://tinylink.pl/xtdx

O widzisz, to dowodzi na to że złych przeżyć nie magazynujemy w pamięci ;)
Cofam zatem - moje dziecko też wracało brudne z przedszkola, i chyba już się
na to uodporniłam. Wtedy to chyba był taki szok - z czysciocha nagle
przerodziła sie w brudasa ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718