Przedszkolne romanse

11. Data: 2008-11-04 14:41:08

Temat: Re: Przedszkolne romanse
Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

>Nasze przedszkole jest na Nowolipkach a mama ady ma na imię Gosia :)))
>Reszta się zgadza :)

Jesteś byłą sympatią męża Sylwii?

Wojtek

12. Data: 2008-11-04 16:00:42

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> napisał w wiadomości

> Jesteś byłą sympatią męża Sylwii?
>
> Wojtek

:))))

Gosia

13. Data: 2008-11-04 18:03:03

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

Dzięki za odpowiedzi, młody będzie miał co wspominać ;)

--

Paulinka

14. Data: 2008-11-04 19:42:25

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.11.2008, o godzinie 21.12.00, na pl.soc.dzieci.starsze, Paulinka
napisał(a):

<ciach>
Kuba mnie kocha.
Ale ja go nie lubię.

Daniel, 4 lata.

*Habeck*
- Schutzbach

15. Data: 2008-11-04 19:44:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:
> Dnia 03.11.2008, o godzinie 21.12.00, na pl.soc.dzieci.starsze, Paulinka
> [...]

Spoko Łukasz przed niedoszłym związkiem z Mają wypróbował pocałunek na
Michale, dziecko mi zdruzgotane do domu przyszło ;)

--

Paulinka

16. Data: 2008-11-04 20:12:38

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pedały!!!!

*Habeck*
- Schutzbach

17. Data: 2008-11-04 20:18:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Pedały!!!!

Habeck !!!

--

Paulinka

18. Data: 2008-11-04 20:57:13

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Nov 2008 21:18:22 +0100, Paulinka napisał(a):

> Habeck !!!

w sensie Habecki?

BP, NMSP ;)
--
oshin
dorota bugla

19. Data: 2008-11-04 21:07:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie w to nie mieszaj!!!

*Habeck*
- Schutzbach

20. Data: 2008-11-04 21:10:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Mnie w to nie mieszaj!!!

Ja się czuję wstrząśnięta a nie zmieszana.

--

Paulinka

problem siedmiolatka
6. latki w szkole to jedno