Przegroda nosowa

1. Data: 2002-05-09 19:27:51

Temat: Przegroda nosowa
Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie zwiazane z krzywa przegroda nosowa :(
dzis dostalam skierowanie na operacje i nie wiem z czym to sie wiaze :(
Czy ktos moze mial cos podobnego, co bedzie jesli nie zrobie tej operacji ?

aniolek
GG 11723
a...@p...onet.pl

2. Data: 2002-05-10 11:00:44

Temat: Re: Przegroda nosowa
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mialem tez. z rok temu sie zoperowalem.

przed: glupie przeziebienie konczylo sie zapaleniem zatok i antybiotykami.
po: nawet nurofen antigrip nie biore, 2 dni i samo przechodzi

aha, jestes zaszczepiony przeciw zoltaczce? jesli nie, to
na operacje pojdziesz za jakies 1,5 miesiaca, ale termin mozesz
juz dogrywac.

ogolnie, bardzo polecam. po co sie meczyc???

sama operacja: znieczulenie miejscowe.
najgorsze sa nastepne 24 godziny, bo masz nos wypchany tamponikami
i cieknie ci chyba osocze - podczas tej nocy b.malo spisz.
Potem to juz tylko lepiej. Na nastepne 24 godziny masz opuchlizne,
a potem to juz pojdziesz z 2 razy do szpitala na kontrole,
czy ok sie zrasta i spoko. W samym szpitalu trzymaja 3 dni.
A potem masz jak dobrze pamietam z 2 tygodnie chorobowego.

Jeszcze raz Ci polecam.

K-D

badanie radioizotopowe?
plukanie nosa sola fiz.