Przegrzewanie organizmu/potliwosc

1. Data: 2001-02-18 07:40:28

Temat: Przegrzewanie organizmu/potliwosc
Od: "Kaktus" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Z czym moga byc zwiazane w/w objawy.Odczuwam to tak ze robi mi sie nagle
goraco,np po pewnym w wysilku fizycznym(ale nie meczacym mnie,po prostu ide
np kilometr),w sytuacjach stresowych lub bez tych przyczyn.
Wyglada to tak jakbym odczuwal temperatury o 10/1.. stopni celcjusza wieksze
niz inni(dla mnie cieplo to juz 15,a 25 to prawdziwy upal w ktorym mam
problemy z funkcjonowaniem)
Mam nadcisnienie

pozdr

--
Kaktus
k...@b...gnet.pl

2. Data: 2001-02-19 20:57:30

Temat: Re: Przegrzewanie organizmu/potliwosc
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaktus <k...@b...gnet.pl> napisał:

> [...]
wieksze
> niz inni(dla mnie cieplo to juz 15,a 25 to prawdziwy upal w ktorym mam

Idz do lekarza - niech zleci badanie poziomu hormonów tarczycy.

pozdr.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524