Przekonajcie żonę (lub mnie)

1. Data: 2003-05-27 06:50:40

Temat: Przekonajcie żonę (lub mnie)
Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, bo wiem, że na pewno było to już poruszane, ale strasznie ciężko
coś wygooglać...
Chodzi o wysokość fliz (jestem z Krakowa ;-) w łazience 2*2 wysokiej na 2,7m.
Ja twierdzę, że flizy należy zrobić do ok 2,2, potem zwykła ściana.
Żona do sufitu. Tłumaczyłem już, że będzie jak w kominie...
Żonaci i mężatki rozumieją, że sprawa jest poważna i grozi cichymi dniami itp,
itd ;-)
Proszę zatem o dodatkowe argumenty. Idealnie, gdyby były gdzieś jakieś zdjęcia
z moim wariantem :-)

--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-05-27 07:03:11

Temat: Re: Przekonajcie żonę (lub mnie)
Od: "Zdzich" <z...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zet" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
> "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

Witam!
Hmmm. Mialem podobny problem lata temu i stanelo, ze zrobilismy do wysokosci
drzwi. Dzisiaj po latach doswiadczen widokowo-eksploatacyjnych w nowych
lazienkach polozylismy jednak do sufitu. Efekt komina mozna spokojnie usunac
kladac delikatny szlaczek lub zmieniajac desen od pewnej wysokosci. Moja
rada - zrób zonie prezent i zgodz sie na jej pomysl. Powodzenia.
Zdzich

1. Data: 2003-05-27 07:17:48

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Zet" <a...@...sygnaturce> wrote in message
> [...]
> Żona do sufitu. Tłumaczyłem już, że będzie jak w kominie...
> Żonaci i mężatki rozumieją, że sprawa jest poważna i grozi cichymi dniami

Pomysl o obnizeniu sufitu za pomocą płyty G-K, w która wmontujesz np.
halogenki i wtedy flizy (ja tez jestem z Krakowa) do płyty. Pod najwyzszym
rzedem jakis szlaczek

Zaslav

1. Data: 2003-05-27 07:22:04

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zet" <a...@...sygnaturce> napisał w
wiadomości news:bav1s0$nn5$1@news.onet.pl...
> [...] Ja twierdzę, że flizy należy zrobić do ok 2,2,
> potem zwykła ściana. [...]

Słusznie twierdzisz (to chciałeś usłyszeć, prawda? ;) Kup sobie
pudełko kolorowej kredy i namaluj żonie te kafelki na ścianie,
jeśli to Jej nie przekona, to już chyba nie ma siły. Ewentualnie
zapraszam do siebie do kotłowni (zdjęciami niestety nie
dysponuję, zresztą zdjęcia nie oddają tego studziennego
wrażenia), ma akurat dokładnie takie wymiary, jak Twoja
łazienka, można obejrzeć wariant dwumetrowy (1.9 dokładnie, ale
w łazience, przynajmniej przy prysznicu, to jednak trzeba wyżej)
i wyobrazić sobie podsufitowy. Z tym, ze IMHO lepiej sobie nie
wyobrażać.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-05-27 07:24:59

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdzich" <z...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bav2k4$hje$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]Efekt komina mozna spokojnie usunac
> kladac delikatny szlaczek lub zmieniajac desen[...]

O, albo tak. Wzorek w poprzek trochę poniżej/powyżej linii
wzroku, inny kolor/faktura płytek, cokolwiek. Byle nie studnia
:)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-05-27 07:31:07

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zet napisał(a):

> Chodzi o wysokość fliz (jestem z Krakowa ;-)

Nie tyle z Krakowa ile proszę szanownego Pana, z Galicji.

> [...]
> Żona do sufitu. Tłumaczyłem już, że będzie jak w kominie...
> Żonaci i mężatki rozumieją, że sprawa jest poważna i grozi cichymi dniami itp,

Po pierwsze, tzw. ciche dni też są dla ludzi.

Po drugie - ustąp. Niech żona ma satysfakcję. Dodatkowy metr kw. płytek
nie majątek.

> Proszę zatem o dodatkowe argumenty.

Jak chcesz zrobić po swojemu, wyeksmituj żonę na wakacje, naturalnie
obiecując zrobić wg JEJ widzimisię. A że w międzyczasie trzeba będzie
zrobić TYLKO do wysokości 2.2 to inna bajka, bo akuratnie płytek braknie
w promieniu 500 km od Krakowa ;)))

Aha, ja mam glazurę do 2.2 metra, ale nie musiałem pertraktować.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-05-27 07:31:17

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Hanka Skwarczyńska wrote:
> Użytkownik "Zdzich" <z...@f...onet.pl> napisał w
> O, albo tak. Wzorek w poprzek trochę poniżej/powyżej linii
> wzroku, inny kolor/faktura płytek...

Bardzo Wam dziękuję :-) Coż może być lepszego niż rozwiązanie zadowalające obie
strony !
To mi przypominna pewien dowcip (stary, ale może nie znacie).
Rabin rozsądza spór małżeński. Najpierw wysłuchuje żony (na osobności), po
czym mówi do niej "Masz rację", żona z satysfakcją wychodzi. Wchodzi mąż na
rozmowę. Rabin wysłuchuje "Masz rację" kwituje. Mąż zadowolony wychodzi.
Temu wszystkiemu przysłuchiwała się żona Rabina i protestuje: "Przecież oboje
nie mogą mieć racji w tym sporze". Na to Rabin:
"Wiesz co, ty też masz rację"...
Ale oczywiśćie w moim przypadku na szczęście jest inaczej.
Jeszcze raz dzięki.

1. Data: 2003-05-27 07:53:07

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Mariusz Wołek wrote:
> Pomysl o obnizeniu sufitu za pomocą płyty G-K, w która wmontujesz np.
> halogenki i wtedy flizy (ja tez jestem z Krakowa) do płyty. Pod najwyzszym
> rzedem jakis szlaczek

Też o tym myślałem, ale wolałbym nie bawić się jeszcze dodatkowo w płyty GK.
No ale zobaczymy. To też wyjście zadowalające obie strony. Dzięki :-)

1. Data: 2003-05-27 08:07:16

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Piotr Jankisz wrote:
> [...]
> obiecując zrobić wg JEJ widzimisię. A że w międzyczasie trzeba będzie
> zrobić TYLKO do wysokości 2.2 to inna bajka, bo akuratnie płytek braknie

No to bym sobie ładną pętlę na szyję uplótł...
Może jednak pójdziemy na jakiś kompromis.

1. Data: 2003-05-27 08:22:31

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Zet napisał:
> No to bym sobie ładną pętlę na szyję uplótł...
> Może jednak pójdziemy na jakiś kompromis.

Zrób pod sufit. Od pewnej wysokości zmień odcień lub kolor. Albo dodaj
pasek dekoracyjny (uh, jakie to drogie!). Albo jedno i drugie.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

zabrudzone zelazko tefal
zaproszenie
koszty założenia spółdzielni mieszkaniowej
spryedam motorole
spryedam motorole