Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.

1. Data: 2013-05-21 09:45:30

Temat: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W polskich sądach rodzinnych składy orzekające to głównie kobiety. W
niektórych sądach 100% ich obsady stanowia kobiety. Matki są wspierane przez
Rodzinne Ośrodki Diagnostyczno-Konsultqacyjne działające przzy sądach, gdyż
ich obsade stanowia wyłącznie kobiety. Podobnie Centra Pomocy Rodzinie, w
których składach mężczyźni należą do wyjątków. Wszędzie gdzie chodzi o
kształtowanie wizerunku kobiety-matki krzywdzonej rzekomo przez mężczyznę i
powierzanie dziecka jej opiece, wszędzie decyduja kobiety. One decyduja o
tym kto i w jaki sposób ma się zajmowac dzieckiem w przypadku rozwalenia
rodziny. Same rozbijaja rodziny a później ich wspólniczki "spisku jajników"
przyklepują stan wymuszony przez mamuśki-modliszki. Kobiety sa źródłem
przemocy emocjonalnej i obsadzają kluczowe w społeczeństwie stanowiska,
które pozwalają im tę przemoc emocjonalna ukrywać przerzucając poczucie winy
na mężczyznę, który w odpowiedzi na przemoc emocjonalna kobiety uzywa siły
fizycznej. A wystarczy zastanowić sie DLACZEGO Kobieta jest generatorem
nieuświadamianej przemocy emocjonalnej. Jakież to proste a zarazem trudne do
pojęcia w matriarchalnym społeczeństwie. Kobiety pracują przy
najtrudniejszych przypadkach w różnego rodzaju placówkach opieluńczycj
"poswięcając" sie tym, którzy są owocami przemocy emocjonalnej stanowionej
przez kobiety. Są tak blisko a zarazem daleko od znależienia rozwiazania
zagadki przemocy.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

2. Data: 2013-05-23 14:35:49

Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2013 09:45, LeoTar pisze:
> [...]
> emocjonalnej stanowionej przez kobiety. Są tak blisko a zarazem daleko
> od znależienia rozwiazania zagadki przemocy.

W dobie XXI wieku, kamera i sprawny mikrofon musi być twoim stałym
elementem wyposażenia, aby móc się skutecznie bronić.

Za nie długo wejdzie w PL nowe prawo w sprawie gwałtów, o ile ono
skutecznie uderzy w zwyrodnialców to też da skuteczną broń paniom do
skutecznego udupienia faceta w amoku zemsty.

3. Data: 2013-05-23 17:06:58

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

> Za nie długo wejdzie w PL nowe prawo w sprawie gwałtów, o ile ono
> skutecznie uderzy w zwyrodnialców to też da skuteczną broń paniom do
> skutecznego udupienia faceta w amoku zemsty.

w jakiż sposób?
--
paweł

4. Data: 2013-05-23 18:35:32

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.05.2013 17:06, Paweł pisze:

> w jakiż sposób?

Prawnicy zwracali uwagę na kilka zapisów w tej zmianie a mianowice ze
"ofiara gwałtu moze tylko zgłosic przestępstwo" i wtedy spisane zeznania
nie muszą być weryfikowane w sądzie, tzn. ofiara nie musi nawet w nim
być, o ile jest to dobre w przypadku prawdziwych oprawców aby ofiarę nie
narażać na stres i tu trzeba bić brawo za to, o tyle w pewnych
przypadkach może uniemożliwić obronę, zwłaszcza w sprawch kiedy o gwałt
oskarża się po czasie.

Zresztą co tu pisać, w GB był przypadek gdzie 18 latka latała za pewnym
żonatym 25 latkiem, mieli parę spotkań i na tym się skończyło - znaczy
on skończył, jej po pewnym czasie puściły (coś około roku) nerwy i
zgłosiła "gwałt" na policję. Chłopa zapuszkowano, dowodów nie miał,
sprawa w sądzie, 15 lat pierdla. Chłopa uratowała przyjaciółka 18 latki,
z którą się pokłóciła a znała całą sprawę.

18 latka motywowała swoje działanie chęcią zemsty za to ze on ma rodzinę
i kocha inną, za to co zrobiła dostała śmieszny wyrok.

Było to dosyć głośne w GB.

5. Data: 2013-05-23 19:56:16

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.05.2013 18:35, xantiros pisze:

> [...]
> narażać na stres i tu trzeba bić brawo za to, o tyle w pewnych
> przypadkach może uniemożliwić obronę, zwłaszcza w sprawch kiedy o gwałt

przyznam że nie nadążam. a jakby ofiara była w sądzie w obecności
sprawcy przesłuchiwana, to by to umożliwiło obronę? w jakiż sposób?

--
paweł

6. Data: 2013-05-23 20:12:47

Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Paweł wrote:

> przyznam że nie nadążam. a jakby ofiara była w sądzie w obecności
> sprawcy przesłuchiwana, to by to umożliwiło obronę? w jakiż sposób?

Zaproszę ci pod byle pretekstem do mnie do domu.
Wypijemy po herbatce i tuż po twoim wyjściu zadzwonię na policję i
powiem, że mnie probowałeś zgwałcic.
Bo chce ci zrobić na złość.

Broń się!
Nie możesz zadać pytań, nic co by pozwalało złapać "ofiarę" na fakcie,
że wymyśla bzdury.

7. Data: 2013-05-23 23:04:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Broń się!
> Nie możesz zadać pytań, nic co by pozwalało złapać "ofiarę" na fakcie, że

Czyli: kolejna ustawa, preferująca homoseksualizm. Przecież im to nie grozi.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

8. Data: 2013-05-23 23:15:53

Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Czyli: kolejna ustawa, preferująca homoseksualizm. Przecież im to nie
> grozi.

Dobre pytanie.

Ciekawe czy facet moze byc zgwalcony wg ustawy i to jeszcze przez faceta.

9. Data: 2013-05-23 23:27:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2013 14:35:49 +0200, xantiros napisał(a):

> Za nie długo wejdzie w PL nowe prawo w sprawie gwałtów, o ile ono
> skutecznie uderzy w zwyrodnialców to też da skuteczną broń paniom do
> skutecznego udupienia faceta w amoku zemsty.

Nie tak łatwo. A jeśli już, to panowie niech zaczną uważac troszkę, Z KIM
się zadają.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

10. Data: 2013-05-23 23:31:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2013 18:35:32 +0200, xantiros napisał(a):

> [...]
> żonatym 25 latkiem, mieli parę spotkań i na tym się skończyło - znaczy
> on skończył, jej po pewnym czasie puściły (coś około roku) nerwy i

Toz napisałam przed chwilą, że może dzięki tej ustawie panowie (żonaci i
nieżonaci) zaczną myśleć, Z KIM warto się zadać 333-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Gdzie był wówczas Bóg?
Pierwsza krucjata
DUKAJA polecam!
Byle wszystkim do śmiechu :-/
No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...