Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.

111. Data: 2013-05-27 16:16:43

Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:

[...]

> oki, zwracam honor, powiem jak politycy "użyłem skrótu myślowego",
> trudno wszelkiego rodzaju "zasiłki" jakie wytargała z mops-u pamietać i
> je wymienić.

Tylko nadal podtrzymuję, że to:

- kupę czasu to zżera (może nie cały etat, ale sporo się musi nachodzić)
- wegetacja raczej niż życie typu "zabawa, zabawa, zabawa"

Jak chce takiego życia, to jej prawo, ale niespecjalnie widzę tu wyrachowanie.
Raczej nieumiejętność poradzenia sobie z życiem.

--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl

112. Data: 2013-05-27 16:32:23

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 16:16, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
>
> Jak chce takiego życia, to jej prawo, ale niespecjalnie widzę tu wyrachowanie.
> Raczej nieumiejętność poradzenia sobie z życiem.

Nie wiem, jakie ma motywacje ale pracować to jej się nie chce, swego
czasu dostała fajną posadę, za jakieś 1800zł na rękę - stała umowa za 3
miechy, praca za biurkiem, ale przekalkulowała ze więcej by straciła niż
zyskała.

113. Data: 2013-05-27 16:50:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 13:31:43 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

> Jak chodzi Ci o to, że dzięki dziecku ma prawo do świadczeń od państwa,
> to pewnie masz rację,

Jednakże pobieranie świadczeń na dziecko od państwa przy równoczesnym
otrzymywaniu pieniędzy od partnera jest bezprawne.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

114. Data: 2013-05-27 16:53:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 13:39:27 +0200, xantiros napisał(a):

> Nie wegetacja, tylko pewien sposób na "zarabianie", tak jak złodziej
> żyje z kradzieży - która to kradzież jest jego formą zarabiania.

I tutaj słusznie nazwałeś proceder jaki uprawia ta pani.

115. Data: 2013-05-27 17:02:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 16:32:23 +0200, xantiros napisał(a):

> za jakieś 1800zł na rękę - stała umowa za 3
> miechy, praca za biurkiem, ale przekalkulowała ze więcej by straciła niż
> zyskała.

No pewno - musiałaby zapłacić opiekunce (lub opłącić przedszkole) tyle, co
zarabiałaby w tym biurze. Więc woli kraść. Taka gmina, cóż :-/

116. Data: 2013-05-27 17:18:35

Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-27 16:32, Użytkownik xantiros napisał:

> [...]
> czasu dostała fajną posadę, za jakieś 1800zł na rękę - stała umowa za 3
> miechy, praca za biurkiem, ale przekalkulowała ze więcej by straciła niż

Nie ma fajnej pracy za tysiąc osiemset. Poniżej 2tyś to zarabiają
absolwenci, ludzie bez wykształcenia (też nie wszyscy) i cała
masa nieudaczników życiowych.
600 zł miesięcznie to jest nic, wydaje więcej na stałe opłaty
za mieszkanie, garaż, prąd, gaz, kablówkę, internet i telefony.
A mieszkanie i garaż nie wynajmuje bo mam własne. Żona która ci
tych bajek naopowiadała jest po prostu zazdrosna o młodszą
i ładniejszą koleżankę więc wymyśla głupoty i krytykuje.

117. Data: 2013-05-27 23:17:03

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-27 17:18, RadoslawF pisze:

> Nie ma fajnej pracy za tysiąc osiemset. Poniżej 2tyś to zarabiają
> absolwenci, ludzie bez wykształcenia (też nie wszyscy) i cała
> masa nieudaczników życiowych.

ty o PL piszesz ?

> 600 zł miesięcznie to jest nic, wydaje więcej na stałe opłaty
> za mieszkanie, garaż, prąd, gaz, kablówkę, internet i telefony.
> A mieszkanie i garaż nie wynajmuje bo mam własne.

Które to ci zafundowali rodzice i strugasz bohatera teraz.

> Żona która ci
> tych bajek naopowiadała jest po prostu zazdrosna o młodszą
> i ładniejszą koleżankę więc wymyśla głupoty i krytykuje.

o, następny z szklaną kulą co wszystko wie o wszystkich

118. Data: 2013-05-27 23:20:39

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-27 17:02, Ikselka pisze:

> No pewno - musiałaby zapłacić opiekunce (lub opłącić przedszkole) tyle, co
> zarabiałaby w tym biurze. Więc woli kraść. Taka gmina, cóż :-/

Łatwo oskarżasz, korzystanie jak się da z swoich praw nie jest jeszcze
kradzieżą.

119. Data: 2013-05-28 00:27:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 23:20:39 +0200, xantiros napisał(a):

> Łatwo oskarżasz, korzystanie jak się da z swoich praw nie jest jeszcze
> kradzieżą.

Owszem, ale żeby nabyć praw, trzeba też wykonywać obowiązki. A ta pani
nigdy nie płaciła na to, aby korzystać.

120. Data: 2013-05-28 08:14:26

Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-27 23:17, Użytkownik xantiros napisał:

> ty o PL piszesz ?

Tak.
Powiem więcej, ja pisze o tej biedniejszej części wschodniej.

> Które to ci zafundowali rodzice i strugasz bohatera teraz.

Mylisz się, zarobiłem na to przez prawie trzydzieści lat
aktywności zawodowej. Oczywiście zarabiałem troszkę więcej
niż tysiąc osiemset na miesiąc.

> o, następny z szklaną kulą co wszystko wie o wszystkich

Biorąc pod uwagę brednie i kłamstwa jakie wypisałeś na temat
świadczeń z mopsu i podobnych to powinieneś przeprosić
wszystkich za wprowadzanie w błąd i milczeć a nie udawać
że masz szklana kulę i wiesz jak dorobiłem się mieszkania
czy samochodu. Nie każdy w sieci jest takim biednym i
zakompleksionym dzieciakiem jak ty.

Gdzie był wówczas Bóg?
Pierwsza krucjata
DUKAJA polecam!
Byle wszystkim do śmiechu :-/
No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...